Gå til innhold

Straight and shine antipermanent

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

I tillegg ønsker jeg meg motsatt farge av hva jeg har.

;-)

Det er lett å gjøre noe med da ;O)

black wealch
Skrevet

Det er lett å gjøre noe med da ;O)

Ja, men er usikker på hvor kledelig det blir.

Har noen misslykka forsøk bak meg fra ungdommen.. ;-)

Skrevet

I tillegg ønsker jeg meg motsatt farge av hva jeg har.

;-)

Slik blir det gjerne nàr man begynner à fokusere for mye pà hvordan man ser ut og det ytre generelt... ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Ja, men er usikker på hvor kledelig det blir.

Har noen misslykka forsøk bak meg fra ungdommen.. ;-)

;O)))

Skrevet

Man ønsker seg vel alltid det man ikke har :o) Jeg ønsker meg både rett hår, OG fine krøller ;O) Tror det er lettere å lykkes med det første. Hehe

er fornøyd med krøller jeg, for det blir ¨så fint når håret blir langt ...

candyqueen_83
Skrevet

er fornøyd med krøller jeg, for det blir ¨så fint når håret blir langt ...

Krøller ja, men ikke fall :o)

Skrevet

Krøller ja, men ikke fall :o)

blir mere krøllete når det blir langt..

candyqueen_83
Skrevet

blir mere krøllete når det blir langt..

Men jeg vil ikke ha langt hår.

Mary Poppins
Skrevet

Det koster forresten 3700 kr for meg, som har hår ca til skuldrene. Om man har masse krøller er det sikkert litt dyrere.

Tror ca pris er fra 3500-5000 kr. Da holder det som sagt til det behandlede håret er vokst ut. Etterbehandling av utvokst hår tror jeg koster 1600 eller noe sånt.

Tror det er kun to-tre salonger som utfører det i Oslo.

Saks frisør i Sørkedalsveien, og Hår dott enno eller noe sånt på Skullerud treningssenter er de jeg vet om.

Ok gleder meg ihvertfal til å høre om restultatet! Lykke til :-)

Mary Poppins
Skrevet

Har alltid ønsket meg hår med masse krøller..

..men jeg har vel så rett hår som det er mulig å få.. :-P

Skal vi bytte? :P

candyqueen_83
Skrevet

Oi spennende! Er det noe nytt som har kommet innenfor antipermanent segmentet? Du må fortelle om resultatet ble blir bra da:-)

Veldig fornøyd foreløbig ;O) Men får ikke vaske håret før i morgen så jeg kommer tilbake med oppdatering da. Hehe.

Det var Chi det het da, ikke Goldwell :o)

candyqueen_83
Skrevet

Oi spennende! Er det noe nytt som har kommet innenfor antipermanent segmentet? Du må fortelle om resultatet ble blir bra da:-)

Anbefales!!! ;O))) Har vasket håret i dag, fønte det og det var rett!! :o) Gikk en lang, rask tur med bikkja. Ble svett både i nakken og panna men håret var fortsatt rett. Så innmari deilig. Da slipper jeg å slite mer på håret med rettetanga :o)

Det er litt frizzy foran, men etter god kuring et par uker tenker jeg det ser veldig bra ut. Håret er hvertfall silkemykt.

Behandlingen tok ca 3 timer på meg, og varer i ca 8-9 mnd. 3700 kr, inkl liten shampo, balsam, silkeolje, og en liten stuss av håret. Vel verdt det foreløbig hvertfall. Etterbehandling blir på 2700 kr.

Har man hår lenger enn til skuldrene blir det vel 4700 kr for behandlingen.

Mary Poppins
Skrevet

Anbefales!!! ;O))) Har vasket håret i dag, fønte det og det var rett!! :o) Gikk en lang, rask tur med bikkja. Ble svett både i nakken og panna men håret var fortsatt rett. Så innmari deilig. Da slipper jeg å slite mer på håret med rettetanga :o)

Det er litt frizzy foran, men etter god kuring et par uker tenker jeg det ser veldig bra ut. Håret er hvertfall silkemykt.

Behandlingen tok ca 3 timer på meg, og varer i ca 8-9 mnd. 3700 kr, inkl liten shampo, balsam, silkeolje, og en liten stuss av håret. Vel verdt det foreløbig hvertfall. Etterbehandling blir på 2700 kr.

Har man hår lenger enn til skuldrene blir det vel 4700 kr for behandlingen.

Jøss dette høres jo veldig bra ut!! :-) Så spennende!! Men eneste jeg er litt redd for er at håret mister veldig volum? Jeg kan ikke fordra det når håret mitt er bløtt om du skjønner.. jeg må rett hår med mye volum hehe.. :-)

candyqueen_83
Skrevet

Jøss dette høres jo veldig bra ut!! :-) Så spennende!! Men eneste jeg er litt redd for er at håret mister veldig volum? Jeg kan ikke fordra det når håret mitt er bløtt om du skjønner.. jeg må rett hår med mye volum hehe.. :-)

Det mister jo litt volum, men jeg bruker osis dust it så da er det lett å rufse det opp igjen :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...