jasåsånnerdet Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Lønner det seg å binde renta these days - eller er the trick å holde den flytende? 0 Siter
Gjest navy Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 I banken min sier de at de tror flytende rente vil være det beste i lengden. Derfor har jeg heller ikke gjort noe med renten til studielånet. 0 Siter
Gjest Vanuna Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Jeg holder den flytende for alle er enige om at det lønner seg i lengden, men om du ønsker stabilitet så binder du den. Det kan lønne seg også på kort sikt. 0 Siter
Elis31 Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Du er for sent ute, men kan gjøre det neste kvartal. Hvis du noen gang skal binde noe, så virker det som om tilbudet fra lånekassen er eller var veldig bra nå i Juli. http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=567625 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Jeg har bundet renta nå, og tror jeg kommer til å tjene på det. Regner med at renta stiger igjen rundt juletider, og da har jeg sikret meg. Og så er det jo litt deilig med forutsigbare regninger da. 0 Siter
willow Skrevet 22. juli 2009 Skrevet 22. juli 2009 Jeg har hatt flytende til nå (fire år inne i avbetalingsperioden), men vurderer å binde den i høst. Da blir det isåfall bare for tre år, og kun om den blir lavere enn 3,4 (juliprosenten). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.