Gå til innhold

Jeg blir Spl.Student:-)

Anbefalte innlegg

Gjest Studenten -09
Skrevet

Er det lurt å kjøpe inn alle bøkene nå,eller å vente til skolen begynner? Trenger vi alle bøkene? Det som er lagt ut av pensum er ganske mange bøker.

Gjest Vanuna
Skrevet

Jeg er ikke sykepleie student, men jeg ville ikke kjøpe alle bøker på forhånd.

Gjest LiseKarin
Skrevet

Jeg ventet med å kjøpe bøkene. Det er typisk å kjøpe en masse unødvendige bøker i starten før du kommer inn i det og klarer og skille hvilke bøker som er de viktigste. Forhør deg med andre nyutdannede sykepleiere og spl studenter! "Klinisk sykepleie 1 og 2. "Generell sykepleie 1,2 og 3 og "Prosedyrehåndboka for sykepleiere" kan du trygt kjøpe deg med det samme. De er de dyreste, men du vil garantert få bruk for dem uansett i løpet av alle 3 årene;-) Jeg blar i mine fortsatt 2 år etter endt utdanning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...