Gjest Studenten -09 Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Er det lurt å kjøpe inn alle bøkene nå,eller å vente til skolen begynner? Trenger vi alle bøkene? Det som er lagt ut av pensum er ganske mange bøker. 0 Siter
Gjest Vanuna Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Jeg er ikke sykepleie student, men jeg ville ikke kjøpe alle bøker på forhånd. 0 Siter
Gjest LiseKarin Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 Jeg ventet med å kjøpe bøkene. Det er typisk å kjøpe en masse unødvendige bøker i starten før du kommer inn i det og klarer og skille hvilke bøker som er de viktigste. Forhør deg med andre nyutdannede sykepleiere og spl studenter! "Klinisk sykepleie 1 og 2. "Generell sykepleie 1,2 og 3 og "Prosedyrehåndboka for sykepleiere" kan du trygt kjøpe deg med det samme. De er de dyreste, men du vil garantert få bruk for dem uansett i løpet av alle 3 årene;-) Jeg blar i mine fortsatt 2 år etter endt utdanning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.