Gå til innhold

Så har man hørt det også! ;)

Anbefalte innlegg

Gjest ja så men
Skrevet

Det er nok ikke så overraskende at oppblåste mager er rundere enn hvis man har mindre luft i magen. Håper de fleste er klar over at luft i magen som regel skyldes feil kosthold. Ikke minst brus (især lettbrus) og tyggegummi gir mye luft i magen. Så det beste er vel å forebygge....

også en mor
Skrevet

Det er nok ikke så overraskende at oppblåste mager er rundere enn hvis man har mindre luft i magen. Håper de fleste er klar over at luft i magen som regel skyldes feil kosthold. Ikke minst brus (især lettbrus) og tyggegummi gir mye luft i magen. Så det beste er vel å forebygge....

*kremt*

*Vurderer å gi opp lettbrusen også*

(men hva skal jeg da kose meg med?)

Skrevet

Hørt det også - jo mer luft man har i magen, jo mer oppblåst blir den... slipper man ut gassen, blir den flatERE...

Gjest Pontiac
Skrevet

Jamenjegda...som klarte å lese "fisting gir flatere mage"

Herregud tenkte jeg...her må jeg la gubben kjøre hele neven i underlivet på meg jevnlig for å endelig bli kvitt den jæv ..... kulemagen!!!

Så klarte jeg omsider å lese "FISING", hvilket jo er noe helt annet....

Gjest prompens kone
Skrevet

Desverre leste jeg også den artikkelen for min mann.

også en mor
Skrevet

Jamenjegda...som klarte å lese "fisting gir flatere mage"

Herregud tenkte jeg...her må jeg la gubben kjøre hele neven i underlivet på meg jevnlig for å endelig bli kvitt den jæv ..... kulemagen!!!

Så klarte jeg omsider å lese "FISING", hvilket jo er noe helt annet....

Aj aj au...... *S*

også en mor
Skrevet

Desverre leste jeg også den artikkelen for min mann.

Og funker det hos ham? ;)

Gjest prompens kone
Skrevet

Og funker det hos ham? ;)

Vel, han har litt å ta av, så jeg håper ikke han skal kvitte seg med alt på den måten, for da blir det ikke levelig her!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...