også en mor Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=563974 Da får vi bare la det stå til! prumpende hilsen 0 Siter
Gjest ja så men Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Det er nok ikke så overraskende at oppblåste mager er rundere enn hvis man har mindre luft i magen. Håper de fleste er klar over at luft i magen som regel skyldes feil kosthold. Ikke minst brus (især lettbrus) og tyggegummi gir mye luft i magen. Så det beste er vel å forebygge.... 0 Siter
også en mor Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Skrevet 20. juli 2009 Det er nok ikke så overraskende at oppblåste mager er rundere enn hvis man har mindre luft i magen. Håper de fleste er klar over at luft i magen som regel skyldes feil kosthold. Ikke minst brus (især lettbrus) og tyggegummi gir mye luft i magen. Så det beste er vel å forebygge.... *kremt* *Vurderer å gi opp lettbrusen også* (men hva skal jeg da kose meg med?) 0 Siter
Bookworm Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Hørt det også - jo mer luft man har i magen, jo mer oppblåst blir den... slipper man ut gassen, blir den flatERE... 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Jamenjegda...som klarte å lese "fisting gir flatere mage" Herregud tenkte jeg...her må jeg la gubben kjøre hele neven i underlivet på meg jevnlig for å endelig bli kvitt den jæv ..... kulemagen!!! Så klarte jeg omsider å lese "FISING", hvilket jo er noe helt annet.... 0 Siter
Gjest prompens kone Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Desverre leste jeg også den artikkelen for min mann. 0 Siter
også en mor Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Skrevet 20. juli 2009 Jamenjegda...som klarte å lese "fisting gir flatere mage" Herregud tenkte jeg...her må jeg la gubben kjøre hele neven i underlivet på meg jevnlig for å endelig bli kvitt den jæv ..... kulemagen!!! Så klarte jeg omsider å lese "FISING", hvilket jo er noe helt annet.... Aj aj au...... *S* 0 Siter
også en mor Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Skrevet 21. juli 2009 Desverre leste jeg også den artikkelen for min mann. Og funker det hos ham? 0 Siter
Gjest prompens kone Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 Og funker det hos ham? Vel, han har litt å ta av, så jeg håper ikke han skal kvitte seg med alt på den måten, for da blir det ikke levelig her! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.