Gå til innhold

Dere synske...

Anbefalte innlegg

Gjest Takk a dere...
Skrevet

Vi har klart å forlegge laderen til batteriet til digitalkameraet til gubben.

Hvor har vi lagt det?

Gjest majas mamma
Skrevet

Det har vi også. Borte vekk. Så send gjerne en melding hit også, sånn hvis det passer!På forhånd taskk.

brilleslangen
Skrevet

Det har vi også. Borte vekk. Så send gjerne en melding hit også, sånn hvis det passer!På forhånd taskk.

Laderen til det ene kameraet er borte vekk her også... Hmmm

Gjest Takk a dere...
Skrevet

Hmmm...dette er visst smittsomt!!! :o

Gjest Takk a dere...
Skrevet

Laderen til det ene kameraet er borte vekk her også... Hmmm

Fanken...dette er visst smittsomt!!! :o

Skrevet

Det er en lader-epidemi som går nå, laderne spiser rett og slett opp seg selv. Det er MANGE som er uten lader nå.

De som fortsatt har lader intakt, isoler den i en lufttett plastpose for å unngå smitte.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Den ligger i den øverste skuffen på stuen.

Gjest Samme her - Ekte Nick
Skrevet

Jeg også! Kan dere hjelpe meg med akkurat det samme?

brilleslangen
Skrevet

Den ligger i den øverste skuffen på stuen.

ikke min....

Gjest Samme her - ekte nick
Skrevet

Jeg også! Kan dere hjelpe meg med akkurat det samme?

Etter å ha lett etter kamerabatteri-laderen min i nesten to uker, fant jeg den! Den pleier vanligvis å ligge i en kurv der jeg bare har ladere og ledninger og sånn. Men så hadde den sklidd ut av kurven og lå delvis under en kasse, rett ved siden av!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...