Gå til innhold

Jeg har rota bort brillene mine....

Anbefalte innlegg

Gjest Vanuna
Skrevet

Jeg bruker briller til stadighet unntatt når jeg leser. Nå har jeg lagt dem et eller annet sted i leiligheten og har lett i hele kveld og min datter også. De er rett og slett borte................de var rådyre og jeg kan ikke klare meg uten.

Hjelp noen synske som kan hjelpe meg også.....

Skrevet

Nei:-(

Hm, har du lett i alle vinduskarmene? I bilen?

Gjest Vanuna
Skrevet

Hm, har du lett i alle vinduskarmene? I bilen?

Ja alle vinduskarmene, men nei ikke bilen. Det må jeg sjekke selvom sannsynligheten er liten.

Skrevet

Ja alle vinduskarmene, men nei ikke bilen. Det må jeg sjekke selvom sannsynligheten er liten.

Vel, da vet jeg dessverre ikke. Du ser vel ikke så godt heller uten brillene, hehe.

Gjest Vanuna
Skrevet

Vel, da vet jeg dessverre ikke. Du ser vel ikke så godt heller uten brillene, hehe.

Nei det er problemet.................jeg må legge meg og lete mer i morgen...........takk for tips.

Skrevet

Nei det er problemet.................jeg må legge meg og lete mer i morgen...........takk for tips.

Natta og lykke til i morgen :-)

brilleslangen
Skrevet

Har du hatt på jakke, og har lagt dem i ei lomme?

Eller øverst ei hylle/oppå et skap? Jeg lette etter mobilen min i går, og fantden inni klesskapet til en av ungene.Telefonen er jo litt enklere å finne da man kan ringe den opp og høre etter om man hører den noe sted. Jeg bare mistenker at du har lagt fra deg brillene når du holdt på med noe annet, og da kan de ligge på de mest utenkelige steder.

Skrevet

Se der du skiftet genser før du merket at brillene var borte!

Gjest Takk a dere...
Skrevet

Se der du skiftet genser før du merket at brillene var borte!

Heeeeei du...hjelp meg og a!!!

Jeg er den første av de tre *lol* som har rotet bort laderen til digitalkameraet.

;)

Skrevet

Heeeeei du...hjelp meg og a!!!

Jeg er den første av de tre *lol* som har rotet bort laderen til digitalkameraet.

;)

Har du hatt den med deg på reise, så ligger den i reisebagen din. Den kan også ligge i en skuff/hylle ved det ladestedet du bruker oftest i huset ditt.

Gjest Vanuna
Skrevet

Natta og lykke til i morgen :-)

Nå har jeg funnet brillene. Inne på et kott opp i en hylle........

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...