Gjest Vanuna Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Jeg bruker briller til stadighet unntatt når jeg leser. Nå har jeg lagt dem et eller annet sted i leiligheten og har lett i hele kveld og min datter også. De er rett og slett borte................de var rådyre og jeg kan ikke klare meg uten. Hjelp noen synske som kan hjelpe meg også..... 0 Siter
Gjest navy Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Nei:-( Hm, har du lett i alle vinduskarmene? I bilen? 0 Siter
Gjest Vanuna Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Hm, har du lett i alle vinduskarmene? I bilen? Ja alle vinduskarmene, men nei ikke bilen. Det må jeg sjekke selvom sannsynligheten er liten. 0 Siter
Gjest navy Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Ja alle vinduskarmene, men nei ikke bilen. Det må jeg sjekke selvom sannsynligheten er liten. Vel, da vet jeg dessverre ikke. Du ser vel ikke så godt heller uten brillene, hehe. 0 Siter
Gjest Vanuna Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Vel, da vet jeg dessverre ikke. Du ser vel ikke så godt heller uten brillene, hehe. Nei det er problemet.................jeg må legge meg og lete mer i morgen...........takk for tips. 0 Siter
Gjest navy Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Nei det er problemet.................jeg må legge meg og lete mer i morgen...........takk for tips. Natta og lykke til i morgen :-) 0 Siter
brilleslangen Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 Har du hatt på jakke, og har lagt dem i ei lomme? Eller øverst ei hylle/oppå et skap? Jeg lette etter mobilen min i går, og fantden inni klesskapet til en av ungene.Telefonen er jo litt enklere å finne da man kan ringe den opp og høre etter om man hører den noe sted. Jeg bare mistenker at du har lagt fra deg brillene når du holdt på med noe annet, og da kan de ligge på de mest utenkelige steder. 0 Siter
mum Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 Se der du skiftet genser før du merket at brillene var borte! 0 Siter
Gjest Takk a dere... Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 Se der du skiftet genser før du merket at brillene var borte! Heeeeei du...hjelp meg og a!!! Jeg er den første av de tre *lol* som har rotet bort laderen til digitalkameraet. 0 Siter
mum Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 Heeeeei du...hjelp meg og a!!! Jeg er den første av de tre *lol* som har rotet bort laderen til digitalkameraet. Har du hatt den med deg på reise, så ligger den i reisebagen din. Den kan også ligge i en skuff/hylle ved det ladestedet du bruker oftest i huset ditt. 0 Siter
Gjest Vanuna Skrevet 22. juli 2009 Skrevet 22. juli 2009 Natta og lykke til i morgen :-) Nå har jeg funnet brillene. Inne på et kott opp i en hylle........ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.