Gå til innhold

Bilder av lettkledte damer/jenter

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Dette er kun noe seg har sett på veggen på _svært_ mannsdominerte steder. Har ikke sett noe sånt hos private, hverken i min ungdom eller nå.

Nei, jeg kan vel egentlig heller ikke huske et slikt rom. Har sett slike plakater på bilverksteder - men da har det vært mindre bilder, ikke store plakater.

Gjest prust
Skrevet

Jeg må jo innrømme at jeg syns det er litt spesielt å innlosjere gjester med barn på rom med slike bilder jeg da. Jeg hadde opplevd det som relativt ukomfortabelt.

Nå har jeg to små jenter og ikke tenåringsgutter i hus, men jeg innbiller meg at jeg hadde satt foten ned dersom noe slikt hadde funnet veien opp på veggene i mitt hus.

Mja... jeg ble jo litt overrasket. Men guttenes mor bor ikke her, og farens kjæreste har vel valgt å ikke legge seg oppi hva gutene har på veggen. Faren selv tenker vel at dette er noe som alle gutter har på veggen....

Ungene mine kommer med stadige kommentarer om disse damene - men jeg velger å tro at de ikke tar skade av det :-D

Gjest prust
Skrevet

Kjerring!

Ingen av mine to gutter hadde slike bilder på rommet sitt, men jeg hadde neppe "tippa" om de hadde hatt! He, he;)

Hadde de hatt, så hadde jeg nok fortalt dem at en fremtidig kjæreste neppe ville sette pris på dem!

Verre er det da ikke!

Ja, det tror jeg nok jeg hadde sagt til min gutt også og han er en fornuftig kar, så han hadde nok hørt på sin kloke mor :-)

Gjest prust
Skrevet

Jeg ser ikke nødvendigheten av å fronte det faktum at man er en kåt hormonbombe hjemme i huset til mor og far jeg da. Jeg syns jo også at hele maskineriet bak produksjonen av slike bilder er ganske langt fra en industri jeg syns det er greit å klistre opp etter veggene. Objektivisere kvinner kan de gjøre andre steder enn i mammas hus.

Hovedpoenget mitt er likevel at jeg ville fjernet bildene før gjester med barn skulle overnatte på gutterommene.

Jeg vet ikke om jeg er helt enig med deg her. Hvis nå situasjonen var slik at bildene hang der, og guttene sa det var ok at gjester lånte deres rom - så hadde jeg nok ikke fjernet bilder fra veggene.

Hadde nok heller tatt kampen om bildene i forkant.

Skrevet

Nei - jeg tror nok jeg hadde sagt i fra dersom min gutt hadde satt opp noe slikt på veggen - i alle fall hvis han hadde satt opp mer enn en slik plakat...

Hehe - jeg tror nok jeg hadde sagt nei allerede til den første ;)

Skrevet

Mja... jeg ble jo litt overrasket. Men guttenes mor bor ikke her, og farens kjæreste har vel valgt å ikke legge seg oppi hva gutene har på veggen. Faren selv tenker vel at dette er noe som alle gutter har på veggen....

Ungene mine kommer med stadige kommentarer om disse damene - men jeg velger å tro at de ikke tar skade av det :-D

''Ungene mine kommer med stadige kommentarer om disse damene - men jeg velger å tro at de ikke tar skade av det :-D

''

Det hører gjerne med til ferien at man har noen eksotiske opplevelser. Tenk hva dine barn kan bidra med på skolen etter ferien...*s*

Gjest prust
Skrevet

''Ungene mine kommer med stadige kommentarer om disse damene - men jeg velger å tro at de ikke tar skade av det :-D

''

Det hører gjerne med til ferien at man har noen eksotiske opplevelser. Tenk hva dine barn kan bidra med på skolen etter ferien...*s*

Huff da - det har jeg ikke tenkt på.... *s*

Får håpe at kaniner og hester overskygger minnene om nakne damer på veggene!

Skrevet

Huff da - det har jeg ikke tenkt på.... *s*

Får håpe at kaniner og hester overskygger minnene om nakne damer på veggene!

Pøh... alle har da sett noen kaniner og hester i løpet av sommeren; et helt rom tapetesert med nakne damer er det derimot ikke så mange barn som har sovet i. Man forteller selvfølgelig om det ekstraordinære når man er tilbake på skolen!

petter smart
Skrevet

Jeg hadde i alle fall plakater med lettkledde damer på veggene hjemme hos foreldrene mine. Verken bestemora mi eller andre som overnattet der kommenterte på det.

Tror ikke det er uvanlig. Det er neppe skadelig heller.

Og når en begynner å ta med jenter hjem, så forsvinner de fort.

Skrevet

Jeg hadde i alle fall plakater med lettkledde damer på veggene hjemme hos foreldrene mine. Verken bestemora mi eller andre som overnattet der kommenterte på det.

Tror ikke det er uvanlig. Det er neppe skadelig heller.

Og når en begynner å ta med jenter hjem, så forsvinner de fort.

''Og når en begynner å ta med jenter hjem, så forsvinner de fort.''

Så er bare spørsmålet - jentene eller plakatene? ;-)

Skrevet

''Og når en begynner å ta med jenter hjem, så forsvinner de fort.''

Så er bare spørsmålet - jentene eller plakatene? ;-)

Hehe:-D

Gjest prust
Skrevet

Pøh... alle har da sett noen kaniner og hester i løpet av sommeren; et helt rom tapetesert med nakne damer er det derimot ikke så mange barn som har sovet i. Man forteller selvfølgelig om det ekstraordinære når man er tilbake på skolen!

Mjoooo - du har kanskje rett i det!!!!

Skrevet

*glise*

Ser for meg uttrykket i ansiktet på læreren...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...