Gå til innhold

sted i Oslo med mange spennede heiser?

Anbefalte innlegg

Gjest Miljøterapeuten
Skrevet

Jeg jobber med autister, derfor må jeg tenke veldig alternativt.

en av guttene har dilla på heiser, og forøvrig alt som ruller og går.

Vet dere om et sted, kjøpesenter etc hvor de har forskjellige heiser vi kan prøve?

Vet dere også om et sted hvor vi kan prøve mange forskjellige musikkinstrumenter?

Gjest Leele
Skrevet

Heisen på utsiden av oslo Plaza er ganske heftig, men da bør du tåle høyder. Nydelig utsikt er det også.

Heisene inne på oslo Plaza er også ganske stilige, bra lysseffekter.

Gjest Miljøterapeuten
Skrevet

Heisen på utsiden av oslo Plaza er ganske heftig, men da bør du tåle høyder. Nydelig utsikt er det også.

Vet du noe om prisene oppe i kafeen på toppen? Føler at vi bør kjøpe noe der hvis vi først tar heisen.

Gjest Leele
Skrevet

Vet du noe om prisene oppe i kafeen på toppen? Føler at vi bør kjøpe noe der hvis vi først tar heisen.

Vet ikke hva det koster, men var der inne en gang og det virket litt sånn høytidelig og stivt.

Rakk ikke å kjøpe noe, men de har noen utrolige fine kaker til salgs. Skulle gjerne hatt meg ett sånt stykke om jeg hadde hatt tid.

Skrevet

Prisene på toppen der er så høye du bare kan tenke deg. I 2001 betalte jeg 92 kr for en drink.

Skrevet

Jeg tåler tydeligvis høyder ekstremt dårlig, ble svimmel og kvalm bare av at du anbefalte heisen på utsiden av plaza.

Skrevet

Vet ikke hva det koster, men var der inne en gang og det virket litt sånn høytidelig og stivt.

Rakk ikke å kjøpe noe, men de har noen utrolige fine kaker til salgs. Skulle gjerne hatt meg ett sånt stykke om jeg hadde hatt tid.

På universisitetet. BI i Nydalen.

Det er et sporveismuseeum på Majorstua, der kan han kjøre trikkesimulator og se masse gammle busser og trikker. Ofte veldig gøy for målgruppen du nevner.

Nasjonalteateret t-bane stasjon har og noen heiser man kan kjøre så mye man vil. Oslo plaza er selvsagt også gøy, den er jo veldig høy. Det er og heis i begge tårnene på gammle postgirobygget.

Skrevet

Litt på siden, men allikevel:

Teknisk Museum har en utstilling om musikkautomater nå:

http://www.tekniskmuseum.no/index.php?option=com_content&view=article&id=325:juni-09-musikkmaskiner&catid=37:faste-utstillinger&Itemid=583

Jeg vet ikke hvor mye man får lov til å prøve eller hvor godt disse maskinene virker, men du kan ta kontakt med dem. De er flinke med spesialopplegg for grupper og kan sikkert arrangere noe som passer for dere når turistsesongen er over, hvis dette virker interessant.

Gjest Miljøterapeuten
Skrevet

Litt på siden, men allikevel:

Teknisk Museum har en utstilling om musikkautomater nå:

http://www.tekniskmuseum.no/index.php?option=com_content&view=article&id=325:juni-09-musikkmaskiner&catid=37:faste-utstillinger&Itemid=583

Jeg vet ikke hvor mye man får lov til å prøve eller hvor godt disse maskinene virker, men du kan ta kontakt med dem. De er flinke med spesialopplegg for grupper og kan sikkert arrangere noe som passer for dere når turistsesongen er over, hvis dette virker interessant.

takk for tips:) vi er ofte på teknisk museum, men kanskje vi kunne få lov til å prøve instrumentene også:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...