Gå til innhold

å ha null venner over tid på Faceboook?

Anbefalte innlegg

Gjest spm om facebook
Skrevet

Jeg har fått en venneforespørsel fra min Onkel som snart nærmer seg 60 år. Han har hatt profil i snart et halvt år og har ikke hatt noen venner. Så nå er jeg eneste vennen hans.

Han er overlege på et psykiatrisk sykehus, og jeg ville tro at han gjennom utdannelse og jobb har mange kontakter rundt omkring. Har han virkelig ingen bekjente som vil vedkjenne seg han , eller har han bare ikke forstått opplegget med Facebook tror dere?

Skrevet

Kanskje han nettopp har skjønt hvordan man sender venneforespørsler? :o)

Gjest spm om facebook
Skrevet

Kanskje han nettopp har skjønt hvordan man sender venneforespørsler? :o)

Men noen må vel ha sendt venneforespørsel til han? jeg synes også det er rart at han har sendt forespørsel til meg, men han er tydeligvis ikke venn med de andre slektningene sine på nettet, inkludert sine to barn.

Skrevet

Kanskje alle tenker det samme som deg, derfor tør ingen å takke ja?!

Skrevet

Men noen må vel ha sendt venneforespørsel til han? jeg synes også det er rart at han har sendt forespørsel til meg, men han er tydeligvis ikke venn med de andre slektningene sine på nettet, inkludert sine to barn.

Tja, jeg ville nok ikke kommet på å søke etter en 60 år gammel slektning dersom jeg ikke allerede visste at vedkommende hadde opprettet profil. Det kan jo hende han bare har opprettet profilen uten å kringkaste det nærmere.

Gjest Adekvat
Skrevet

Tviler det er så mange kolleger av ham som er på Facebook. Kanskje det er grunnen?

En overlege har annet å tenke på en å skaffe seg flest mulig venner i den virtuelle verden.

Gjest spm om facebook
Skrevet

Tviler det er så mange kolleger av ham som er på Facebook. Kanskje det er grunnen?

En overlege har annet å tenke på en å skaffe seg flest mulig venner i den virtuelle verden.

Men det er vel litt rart hvis han ikke har funnet ut at barna og andre nieser og nevøer også er på facebook? Dessuten har jeg kommer over flere psykologer og psykiatere på Facebook. De begynner å bli mange nå.

Gjest spm om facebook
Skrevet

Kanskje alle tenker det samme som deg, derfor tør ingen å takke ja?!

Den skjønte jeg ikke. Hvordan mener du at jeg tenker?

Gjest Adekvat
Skrevet

Men det er vel litt rart hvis han ikke har funnet ut at barna og andre nieser og nevøer også er på facebook? Dessuten har jeg kommer over flere psykologer og psykiatere på Facebook. De begynner å bli mange nå.

Er ikke sikkert han prioriterer Facebook. Det kan være tilfeldigheter som gjør at han ikke har noen på vennelisten. Jeg hadde vært svært takknemlig om jeg var den eneste på vennelisten til en person.

Skrevet

Den skjønte jeg ikke. Hvordan mener du at jeg tenker?

At du tenker at det er noe rart med han siden han ikke har noen venner på facebook. Dersom alle tenker sånn og er skeptiske får han jo ingen heller.

brilleslangen
Skrevet

jeg har ca20 venner på facebook og ønsker ikke å ha flere heller... De fleste jeg kjenner har omtrent alle de vet om og noen til på vennelista, men jeg ønsker faktisk ikke at "gud og hvermann" skal lese absolutt alt jeg skriver, så jeg har faktisk stengt for muligheten for at andreskal legge meg til på sin venneliste. dvsde kan sende meg melding, men ikke sende venneforespørsel. Og jeg er fornøyd med å ha det slik...

Så folk er forskjellige...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...