Gjest litteratur Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 Isabell Allende har jeg også gitt opp. Har prøvd meg på et par bøker uten at det ga meg noe. Jeg skjønte aldri hvorfor min mor sluker dem. Fordi de har et vidunderlig rikt språk som stimulerer sansene. Tegner et rikt bilde av menneskene en møter. Fordi den er full av vakre digresjoner, akkurat som livet er. Jeg elsker dem og forfattere som har den samme evnen. Etterpå sitter du igjen og kan ikke gi et godt referat, men har likevel vært med på en intens reise. 0 Siter
Mirabell Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 Sofies Verden og En passende ung mann. Ellers fullfører jeg de aller fleste jeg begynner på, elsker å lese bøker! Særlig Liza Marklunds bøker fenger meg sånn at jeg knapt klarer å legge dem fra meg, det går ut over nattesøvn og familie i et par dager for hver bok. Så der har vi nok forskjellig smak... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 Halvbroren ga jeg opp. Og Ulysses. Jeg leste hele Halvbroren, men skjønte aldri hvorfor den fikk så god omtale av mange. 0 Siter
Gjest Adekvat Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 Jeg leste hele Halvbroren, men skjønte aldri hvorfor den fikk så god omtale av mange. Jeg elsket den boken. Skikkelig koselig bok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.