Gå til innhold

Ipod og Iphone = det samme?

Anbefalte innlegg

Gjest nsgjerrig i kveld
Skrevet

er en Ipod og en Iphone det samme?

Hva er i såfall forskjellen?

petter smart
Skrevet

IPod er en musikkspiller, mens IPhone er en mobiltelefon.

Skrevet

IPod er en musikkspiller, mens IPhone er en mobiltelefon.

...men de er rimelig like - iPhonen er vel en Ipod Touch med mobiltelefon i tillegg...

Skrevet

En iPod er en ren mp3-spiller fra Apple, mens en iPhone er en mobiltelefon.

Som Katt-ja sier, så er en iPhone en iPod Touch med mobiltelefon. De to kjører samme programvare og har støtte for de samme programmene. Men i motsetning til Touch kan du ringe, sende SMS og MMS med en iPhone.

Persille1365381127
Skrevet

En iPod er en ren mp3-spiller fra Apple, mens en iPhone er en mobiltelefon.

Som Katt-ja sier, så er en iPhone en iPod Touch med mobiltelefon. De to kjører samme programvare og har støtte for de samme programmene. Men i motsetning til Touch kan du ringe, sende SMS og MMS med en iPhone.

MMS er relativt nylig blitt lagt til, og er dermed ikke mulig med eldre utgaver...

Skrevet

MMS er relativt nylig blitt lagt til, og er dermed ikke mulig med eldre utgaver...

Nei, men i dag kjøper jo folk ikke eldre iPhone i og med at det tross alt er godt over et år sida Apple begynte å lage 3G. Første generasjon iPhone jailbreaket folk for å få den til å fungere i Norge, og dermed fikk de også MMS funksjon via Swirly-MMS eller hva det nå het.

Skrevet

Det er bare å opptatere det da :-D

Jeg kan absolutt sende MMS med min nå :-)

Skrevet

Jeg har ikke den som kom nå, men den rett før.

Oppgraderte denne, og kan absolutt sende og motta MMS ;-)

Skrevet

Sorry, det virket ikke som det første svaret mitt kom frem......

Ikke meningen å gjenta meg selv i det kjedsomlige ;-D

Skrevet

Joda!

Det er bare å oppgradere så funker det som bare rakkern.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...