Gjest nysgjerrig-Kari Skrevet 22. juli 2009 Skrevet 22. juli 2009 Den siste jeg så var fra 1996. Har de sluttet å produsere den? Så lurer jeg på om alle opplysningene som kommer frem der er det legene har gitt fra seg selv, eller om forfatterne har søkt det opp på egenhånd? Tar de bilde der og da eller velger legene et bilde selv? Fastlegen min ser helt gal ut på bildet i boka. 0 Siter
Gjest bjølsen Skrevet 22. juli 2009 Skrevet 22. juli 2009 Har ikke kommet noen nyere utgave, nei. 0 Siter
Gjest Nils Håvard Dahl, lege Skrevet 22. juli 2009 Skrevet 22. juli 2009 Den siste jeg så var fra 1996. Har de sluttet å produsere den? S: Det har ikke kommet nyere utgaver. Det ble på landsstyremøtet i Bodø i mai bestemt at en skal lage en ny utgave, men denne gang på nett. Så lurer jeg på om alle opplysningene som kommer frem der er det legene har gitt fra seg selv, eller om forfatterne har søkt det opp på egenhånd? S: Det er legenes egne opplysninger. Tar de bilde der og da eller velger legene et bilde selv? S: En legger ved bilde selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.