Gå til innhold

andre forum

Anbefalte innlegg

Gjest lurer i kveld
Skrevet

Er det noen som kan nevne for meg forum hvor det er aktivitet og går an å diskutere. Synes det er så lite som foregår her, og vil gjerne finne andre steder.

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, det kan vi ikke:(

For vi vil beholde deg her;)) Hva vil du diskutere?

Gjest lurer i kveld
Skrevet

Nei, det kan vi ikke:(

For vi vil beholde deg her;)) Hva vil du diskutere?

Jeg vil gjerne være her. Vil bare finne noen andre steder også. Jeg vil gjerne diskutere kunst, politikk, teater, bøker, og mye mer.

Jeg hadde ikke tenkt å slutte her. Vil bare ha flere steder å veksle mellom når jeg kjeder meg som i kveld.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg vil gjerne være her. Vil bare finne noen andre steder også. Jeg vil gjerne diskutere kunst, politikk, teater, bøker, og mye mer.

Jeg hadde ikke tenkt å slutte her. Vil bare ha flere steder å veksle mellom når jeg kjeder meg som i kveld.

Her er vi åpne for alt;)

Ikke vet jeg om andre forum heller, dessverre...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg skjønner godt at du er ute etter flere forum. Selv er jeg på 4-5 som jeg veksler mellom. Det er fint å kunne bytte på når man går lei et sted, eller det er liten aktivitet.

Søk litt på Google, det finnes veldig mange forum.

Gjest lurer i kveld
Skrevet

Jeg skjønner godt at du er ute etter flere forum. Selv er jeg på 4-5 som jeg veksler mellom. Det er fint å kunne bytte på når man går lei et sted, eller det er liten aktivitet.

Når jeg googler så kommer opp veldig mange forum. Synes det er vanskelig å vite hva de er for noe.

har du ingen mulighet for å gi meg hint? Vil gjerne ha noe som ikke er for spesifikt.

hidi, the scorpion
Skrevet

Kunne vi ikke nevne det andre for henne?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det kan du sikkert.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Når jeg googler så kommer opp veldig mange forum. Synes det er vanskelig å vite hva de er for noe.

har du ingen mulighet for å gi meg hint? Vil gjerne ha noe som ikke er for spesifikt.

Beklager, jeg bruker aldri å fortelle på noe forum hvilke andre forum jeg er på.

Gjest det finnes flere
Skrevet

Mange fra DOL er også inne på et forum som heter Solsiden. Google på det, så finner du det nok. Søker du på solsiden på DOL kan det hende direktelenken kommer opp også, for den har vært lagt ut her en del ganger. Til noens glede og andres irritasjon. Har inntrykk av at det er et hyggelig forum med stor åpenhet for å ta i mot nye.

Gjest lure i kveld
Skrevet

Mange fra DOL er også inne på et forum som heter Solsiden. Google på det, så finner du det nok. Søker du på solsiden på DOL kan det hende direktelenken kommer opp også, for den har vært lagt ut her en del ganger. Til noens glede og andres irritasjon. Har inntrykk av at det er et hyggelig forum med stor åpenhet for å ta i mot nye.

Jeg var innom der engang og syntes ikke det var noe som passet for meg. De holdt på å hetse et menneske og jeg forsto ikke hvorfor.

Gjest lurer i kveld
Skrevet

Nevn det for meg. Jeg trenger forslag.

Gjest det finnes flere
Skrevet

Jeg var innom der engang og syntes ikke det var noe som passet for meg. De holdt på å hetse et menneske og jeg forsto ikke hvorfor.

ok. Vet ikke. Har bare inntrykk av at det er et trollefritt samhold ut ifra hva de har sagt på DOL. Men alle fora har vel sine stormer innimellom.

Skrevet

Hvis du synes det er ok med engelsk så finner du mange muligheter bare du søker litt. Men det er kanskje en tendens at enten er det kun ett tema (typ gardening, politics) eller så snakker de mye løst og mye tøyseprat. Men nå har jeg ikke lett så mye, da...

Skrevet

kvinneguiden.no likner litt, iallefall. Vet ikke om det passer deg?

Gjest lurer i kveld
Skrevet

Hvis du synes det er ok med engelsk så finner du mange muligheter bare du søker litt. Men det er kanskje en tendens at enten er det kun ett tema (typ gardening, politics) eller så snakker de mye løst og mye tøyseprat. Men nå har jeg ikke lett så mye, da...

Det er helt ok med engelsk. Jeg er vokst opp med engelsk, men skal jeg da søke forum på google?

• 1 måned senere...
Skrevet

Det er helt ok med engelsk. Jeg er vokst opp med engelsk, men skal jeg da søke forum på google?

ehh.. litt sent svar, kanskje?

Hvis det fremdeles er aktuelt: du kan gå inn på startsider til et eller annet land, på mange startsider finner du linker til kjente steder, bla. dikskusjonsforum. Lykke til! Det er gøy å gå litt utenom Norge, og dessuten er det mye flere folk, slik at du har sjansen til å diskutere det DU er interessert i. Her hjemme kan jeg tenke meg det blir litt lite respons, siden vi er så få..

Gjest lurer i kveld
Skrevet

ehh.. litt sent svar, kanskje?

Hvis det fremdeles er aktuelt: du kan gå inn på startsider til et eller annet land, på mange startsider finner du linker til kjente steder, bla. dikskusjonsforum. Lykke til! Det er gøy å gå litt utenom Norge, og dessuten er det mye flere folk, slik at du har sjansen til å diskutere det DU er interessert i. Her hjemme kan jeg tenke meg det blir litt lite respons, siden vi er så få..

Takk for svar. Gode råd kommer aldri for sent:-) Hvordan gå inn på startside til andre land? USA f.eks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...