Gå til innhold

Jeg kjeder meg inderlig

Anbefalte innlegg

Gjest gråpusen
Skrevet

Jeg kjeder meg og det virkelig. Jeg orker ikke å gjøre mer forandringer i livet mitt siden jeg ikke har gjort noe annet de siste årene.

Jeg er syk og trøtt og greier ikke å finne på noe. Jeg har oppgaver i hauger og får ikke konsentrert meg. Jeg vet ikke mitt arme råd.

Dropp dansekursene og slikt. Det er ikke de eller mangel på dem som er problemet.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hva er problemet da, gråpusen? Depresjon eller noe?

Gjest sutreguri nå
Skrevet

Jeg er bare velidig lei meg. Hadde nettopp bursdag og mine barn glemte meg. Til deres forsvar kan det sies at de er i syden med faren sin og at de er ungdommer.

Gjest gråpusen
Skrevet

Hva er problemet da, gråpusen? Depresjon eller noe?

Nei jeg føler meg ikke direkte depressiv. Det har jeg vært før. Jeg er bare helt energiløs og vet ikke hva jeg skal finne på. Har vært syk i en uke og måttet holde meg innendørs og det tærer på humøret. Nå orker jeg ingenting selvom jeg begynner å komme meg.

Gjest J.R.-07
Skrevet

Jeg er bare velidig lei meg. Hadde nettopp bursdag og mine barn glemte meg. Til deres forsvar kan det sies at de er i syden med faren sin og at de er ungdommer.

Ikke bli lei deg pga det med glemt bursdag da. Ikke uvanlig at spesiellt ungdommer glemmer slikt.

Mine kan gjerne finne på å glemme bursdagen min, men det gjør da ingen verdens ting. Jeg vet at de tenker på meg hver dag, men går litt i surr i datoene( det gjør ofte jeg også).

Håper at du snart ser litt lysere på livet igjen.

Gjest ikke sutreguri mer
Skrevet

Ikke bli lei deg pga det med glemt bursdag da. Ikke uvanlig at spesiellt ungdommer glemmer slikt.

Mine kan gjerne finne på å glemme bursdagen min, men det gjør da ingen verdens ting. Jeg vet at de tenker på meg hver dag, men går litt i surr i datoene( det gjør ofte jeg også).

Håper at du snart ser litt lysere på livet igjen.

''Håper at du snart ser litt lysere på livet igjen.''

Det hjalp med en god natt søvn og det koselige svaret ditt :)

Vet (som du også skriver om dine) at de er glad i meg, og vet de var like lei som meg for at de glemte meg. Var bare litt følsom på vei inn i natten i går.

Takk for at du brydde deg nok om en totalt fremmed til å gi meg et så fint svar. Det vitner om et flott menneske.

Ha en flott sommer! ;)

Gjest J.R.-07
Skrevet

''Håper at du snart ser litt lysere på livet igjen.''

Det hjalp med en god natt søvn og det koselige svaret ditt :)

Vet (som du også skriver om dine) at de er glad i meg, og vet de var like lei som meg for at de glemte meg. Var bare litt følsom på vei inn i natten i går.

Takk for at du brydde deg nok om en totalt fremmed til å gi meg et så fint svar. Det vitner om et flott menneske.

Ha en flott sommer! ;)

Ha en flott sommer du og!

Sitter nå her og leser på Dol av og til, og ikke lett og la være og bry seg t:)

Ellers har jeg det litt trist iblandt jeg også ,men heldigvis går det alltid oppover igjen. Derfor jeg måtte skrive til deg.

Ha en koselig kveld!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...