Gå til innhold

hvordan sier jeg dette til han??

Anbefalte innlegg

Gjest svanhjilsen
Skrevet

Typen min er veldig bra fyr, kjekk og alt, snill og super. Eneste liten ting som kan irritere meg innimellom er hvis han tuller på en speseill måte, da hever han stemmen og får sånne feminie fakter...Det er jo bare tull , men jeg syns det erlitt turn off. Hvordan skal jeg si det til han? Helt latterlig teit, men må bare få han til så slutte. Han er en super kar ellers, så vil ikke at dette skal gjøre at jeg dropper han. Man merker ikke det på han til daglig sånn ute blandt folk, men han har en tendes til å være litt sånn av og til alene med meg. Hvordan løser jeg dette på en bra måte?

Gjest Spesiell, fortell
Skrevet

Vel, kanskje du skal være helt ærlig med ham om dette. Kanskje de spøkene er hans eneste mulighet å leve ut noen homofile fakter? Ellers er det vel det å si at om du er ærlig mot ham, så kanskje han er ærlig mot deg. Og hvem vet, kanskje han irriterer seg om en god del av dine fakter?

Skrevet

Er du seriøs nå? Du skal være bra sikker på at du selv ikke har noen sider som for han er irriterende og negative for å ta opp en sånn filleting med en ellers grei og flott kjæreste. Så fremst det ikke er en endring som kreves for å få samlivet til å fungere, så må vi nok helst godta hverandre med de små særegenheter vi alle har.

Gjest khristin
Skrevet

'' Helt latterlig teit, men må bare få han til så slutte. ''

Det er nok ingen menneskerett å få en type til å passe akkurat inn i ditt bilde av hvordan en kjæreste skal være. Man kan ikke kreve forandring på slike ting. Du kan si at du irriterer deg over dette, men det er jo helt opp til han om han vil forandre dette eller ikke. For meg høres det ut som om det er en side som kommer frem når han er trygg, siden du sier at det ikke skjer annet enn når han er sammen med deg. Egentlig synes jeg det tyder på at denne siden er en viktig del av ham. Om du ikke kan akseptere den, er han kanskje ikke den du bør være sammen med.

Jeg kan forstå at disse sidene ved en mann ikke passer alle. Men en kan ikke alltid luke ut ting hos folk.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er sjelden vellykket å prøve å forandre andre.

Gjest Klaudia
Skrevet

Tipper du er ganske ung som gidder å henge deg opp i et par helt overfladiske fakter...?

Men for å svare på spørsmålet ditt. Du behøver faktisk ikke å si noe til ham direkte. Men gi tydelig uttrykk for at du ikke synes han er morsom når han liksom prøver å være det. Ignorer ham når han begynner med faktene. Gjerne vis med kroppsspråket at du ikke finner det morsomt, tvert imot!

Er han normalt sosialt intellegent, så vil han mest sannsynlig slutte med dette ganske snart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...