Gjest Nickløsheletia Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 Jeg trenger forslag til bøker med engelsk tekst. Helst ikke krim. Gjerne historiske romaner, men alle forslag mottas med takk. Er ganske "altetende" Trenger også forslag til bøker med engelsk tekst til en på snart 16. Han holder på med Harry Potter, men er takknemlig for flere forslag. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 Nefertiti av Michelle Moran, og The Heretic Queen som er oppfølgeren. The Tudour series av Philippa Gregory som består av 6 bøker, derav en er blitt filmatisert (The other Boleyn girl) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 Nefertiti av Michelle Moran, og The Heretic Queen som er oppfølgeren. The Tudour series av Philippa Gregory som består av 6 bøker, derav en er blitt filmatisert (The other Boleyn girl) Tusen takk for tips:-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 Tusen takk for tips:-) Veldig bra bøker :-) 0 Siter
leda Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 Den historiske romanen "World without end" av Ken Follet er veldig bra. 0 Siter
Speak Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 The Husband av Dean Koontz. Fantastisk bra. The Green mile av Stephen King. Også veldig bra. Egentlig er vel de fleste eldre bøkene av Stephen King veldig bra. Christine, Cujo, Pet Semetary. Jeg begynte å lese disse på ungdomsskolen. Den første boka leste jeg på norsk først, og så på engelsk etterpå. Genial måte å starte å lese engelsk på. (Husker at jeg ikke turte å være alene hjemme på kvelden å lese Pet Semetary....) 0 Siter
Gjest Adekvat Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 The Hobbit og Lord of the Rings The Hobbit er bra ja. 0 Siter
Annymouse Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 Bridges of Madison County Nydelig bok.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.