Gå til innhold

Utsette mensen/Mercilon

Anbefalte innlegg

Gjest Mercilon28
Skrevet

Bruker mercilon 28. (21 like tab og 7 sukkertabl.)

Skal nå utsette mensen, dermed startet jeg rett på neste brett, i stedet for å starte på sukkertab.

Så leste jeg en plass at en må ta ferdig dette brettet. Stemmer det? Jeg hadde palnlagt å utsette bare 14 dager, og så ta en ukes pause...

Mvh,

Gjest P-pille-spørsmål
Skrevet

Hei.

Har du lest på pakningsvedlegget? Hvis ikke kan du ringe apoteket på Jernbanetorget i Oslo og spørre, de har en lege der som svarer på spørsmål. Har selv benyttet meg av dette. Jeg har gått på p-pillen Mercilon i 1 år nå og er kjempefornøyd, ingen bivirkninger for meg. Jeg la inn et innlegg selv 21.07. hvor jeg lurte på følgende, kanskje du kunne svart meg på det?:

"De første månedene var mensen uregelmessig og det forsto jeg var helt normalt, ut fra det som sto på pakningsvedlegget.

Så fikk jeg mensen ganske regelmessig i flere måneder, men den varte kun i ca. 3 dager, noe som har passet meg utmerket.

Nå de siste 3-4 månedene har jeg liksom ikke hatt ordentlig mensen i det hele tatt, dvs. det har bare kommet bittelitt blod i ca. 3 dager, ikke alltid på riktig tid, det har kommet før jeg har rukket å begynne på sukkertablettene. Det har vært så lite at jeg kun har brukt truseinnlegg, har ikke måttet bruke bind.

Jeg er frisk og rask ellers. Er dette normalt?"

Tusen takk. Håper du også får svar på ditt spørsmål.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...