Gå til innhold

Homeopatmedisin

Anbefalte innlegg

Gjest Pilleguri
Skrevet

Virker homeopat medisin med en gang? Eller må man gå på pillene en stund før man merker(forhåpentligvis) virkning?

Er litt spent.

Gjest prust
Skrevet

Jeg brukte homeopatmedisin en periode for mange år siden (mot urinveisinfeksjoner) - og jeg brukte dem over flere måneder. Mener å husker at jeg brukte dem i 2-3 mnd - og så sluttet, men fikk noen andre piller jeg skulle ta hvis jeg kjente at infeksjonen kom.

Det virket veldig bra på meg.

Gjest lalala land
Skrevet

Skjønner ikke helt hvordan noe som er så utblandet at det ikke er noe atom igjen av remedien kan virke, jeg.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Skjønner ikke helt hvordan noe som er så utblandet at det ikke er noe atom igjen av remedien kan virke, jeg.

Det gjør det heller ikke. Det er vist i utallige studier. Men tar du denne medisinen lenge nok for en urinveisinfeksjon, blir du bra til slutt :-)

Gjest prust
Skrevet

Det gjør det heller ikke. Det er vist i utallige studier. Men tar du denne medisinen lenge nok for en urinveisinfeksjon, blir du bra til slutt :-)

Jeg var uhyre skeptisk til homeopatmedisin da jeg prøvde det ut i ca 1997-98. Jeg hadde i flere år vært veldi plaget av UVI, og hadde mange pennicillinkurer pr år, det siste året 6 kurer.

Etter jeg begynte med disse pillene kom UVI'en mye sjeldnere, og den forsvant som regel uten bruk av pennicillin. De siste ti årene har jeg brukt pennicillin mot UVI kun i graviditetene, muligens en gang i tillegg.

Bruker ikke noe homeopatmedisin nå., men jeg har faktisk erfart at noe jeg var veldig plaget av over flere år stort sett forsvant ved bruk av homeopatmedisin.

Og jeg var ekstremt plaget, og ble skikkelig sjuk allerede første dag med symptomer.

Gjest Pilleguri
Skrevet

Har også lest det. MEN har snakket med så mange som mener at det virker at jeg har likevel blitt positiv.

De fleste jeg har snakket med har fått hjelp for overgangsplager, migrene og PMS, og slikt blir man ikke kvitt på samme måte som urinveisinfeksjon.

Det jeg sliter med har jeg prøvd det mest for i 10 år, Skal gi tilbakemelding viss dette hjelper:) Får gi "medisinen" en sjanse i et par måneder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...