Gjest Essterr Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Jeg har nylig fått to tannproteser, den ene i akryl, den andre i stål. Jeg glemte å spørre tannlegen hvordan jeg skulle oppbevare disse. Jeg ser for meg vannglassene til foreldrene min og gebissene som lå i vann over natten. Men er der virkelig nødvendig å oppbevare dagens proteser i vann når de ikke er i bruk? Noen som vet? 0 Siter
Gjest enoj Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Jeg ble litt nysjgerrig. Hvorfor har du tannprotese, og hvor mange tenner er erstattet? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Ring tannlegens kontor og forhør deg. 0 Siter
Gjest Essterr Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Ring tannlegens kontor og forhør deg. Ferie, ellers hadde jeg gjort det. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 Ferie, ellers hadde jeg gjort det. Ah. Da kan du prøve å ringe et hvilket som helst tannteknisk laboratorium - der e lager slike proteser. Åpent søk på tannteknikere: http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?q=tanntekniker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.