Elis31 Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Vi koser oss med reker(og hvitvin) i kveld. Det som er til overs holder det seg i kjøleskapet til i morgen lunsj? Bør det pilles og legges i lake? 0 Siter
Colette Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 De holder seg til i morgen. Jeg fikk akkurat beskjed hos min lokale Menybutikk at det meste er mye mer holdbart enn vi tror. Fisk i kjøleskapet 2-3 dager er ikke noe problem, sa de. Så reker over natten går nok bra:-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Vi har alltid reker igjen til lunsj dagen etter. Enten i en pose, gjerne med litt tørkepapir i bunnen, eller i en bolle. 0 Siter
ruskesnusk Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Rekene holder helt sikkert til i morgen og kanskje lenger også. Du kjenner det fort på lukta om de er dårlige. Reker er "greie" sånn(bortsett fra hvis en reke har trillet ut og blir liggende gjemt i bilen. urk). Forsøk reker sammen med kokt egg til frokost! 0 Siter
Gjest fattigmor Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 ja det går bra:0) Jeg renser resten og lager Rekersalat,som kan tas med på brødskiva. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.