Gå til innhold

hijab-nekt i basseng

Anbefalte innlegg

Gjest majas mamma
Skrevet

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=564516

Skjønner ikke hvorfor det er noe å bli så opprørt over? Man bruker badetøy i bassenget og ikke andre klær. I Tyrkia i fjor sommer var frøkna litt solbrent på skuldrene, men det var forbudt å ha t-skjorte i bassenget. Og det er jo egentlig helt riktig, syns nå jeg. Og jeg har aldri sett folk i noe basseng her i Norge med hijab på.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Enig. Å skulle bruke hijab i bassenget blir bare latterlig. Hva blir det neste? Burka?

Gjest Adekvat
Skrevet

Innleggene mine ble slettet. Jeg antar at Doktoronline.no er redd for terroraksjoner!

Gjest majas mamma
Skrevet

Innleggene mine ble slettet. Jeg antar at Doktoronline.no er redd for terroraksjoner!

Leste det før det ble slettet, og forstår godt at det ble slettet.

Gjest Adekvat
Skrevet

Leste det før det ble slettet, og forstår godt at det ble slettet.

Ja kritikk mot Islam er en dødssynd...

Gjest majas mamma
Skrevet

Ja kritikk mot Islam er en dødssynd...

Det der var ikke konstruktiv kritikk, det var rett og slett ett diskriminerende og helt usaklig innlegg. og hadde ingenting med tråden å gjøre, heller.

Gjest bjakken lasson
Skrevet

Enig. Å skulle bruke hijab i bassenget blir bare latterlig. Hva blir det neste? Burka?

Det skulle tatt seg ut!

Skrevet

Er dette virkelig noe å diskutere?

Kunne ikke tenkt meg å bade i noen basseng der "gardindamene" har med seg sine plagg (eller noen andre med klær i basseng)

Hygiene foran tullete klesdrakter I BASSENGET

verden er en rar plass

Skrevet

Vi var nettopp i England. I bassenget så jeg en muslimsk jente (svømmeinstruktør) med løssittende svømmeT-skjorte i netting som hun brukte over badedrakten. Jeg snakket med henne om det og hun sa at det var helt vanlig blant muslimske jenter og hadde egentlig lagt død diskusjonen om blandet skolebading osv.

Jeg synes det var positivt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...