Gå til innhold

Hårfjerning på rare plasser

Anbefalte innlegg

Gjest heary monster
Skrevet

Jeg har endel hårvekst på området mellom navlen og underlivet, i en "stripe", som vanligvis kun sees hos menn. Dette er jo litt ufeminint, og jeg har derfor prøvd å fjerne det. Har prøvd det med pinsett, men det gror ofte "feil" når det kommer ut igjen, og jeg må gjennom en hel seanse, noe som resulterer i at det blir rødt og sårt.

Høvelen holder jeg meg unna der, for jeg ønsker ikke at hårveksten skal bli kraftigere..

Er det noen som har en metode å anbefale??

Skrevet

Hårveksten blir _ikke_ kraftigere, mørkere eller større om du bruker høvel. Du har jo like mange hår der uansett, de kjennes bare litt spissere ut i det de vokser ut igjen.

Gjest heary monster
Skrevet

Hårveksten blir _ikke_ kraftigere, mørkere eller større om du bruker høvel. Du har jo like mange hår der uansett, de kjennes bare litt spissere ut i det de vokser ut igjen.

Ja jeg skjønner det, men det er den "spisse" taggete følelsen jeg ikke er så ivrig etter...

Men jeg får fortsette å nappe og se om ikke det blir bedre etterhvert.

Gjest håretåve
Skrevet

Helt normal hos både kvinner og jenter med feks sort/brunt og mørkere hår. Bare la det være, om du er veldig plaget så bruk litt voks akkurat i det området.

Gjest Helt normalt med hår
Skrevet

Ja jeg skjønner det, men det er den "spisse" taggete følelsen jeg ikke er så ivrig etter...

Men jeg får fortsette å nappe og se om ikke det blir bedre etterhvert.

Mine hår blir ekstra stive og harde når jeg napper, Fungerer fint med ladyshaver og høvel. Men ingen er like:)

Skrevet

Jeg har også hår der...og den ene gangen jeg fjerna dem, ble mannen min skuffa. Han syns det er søtt.

Gjest skjeggete og fæl...
Skrevet

Hva må man bruke for at hårene IKKE skal vokse ut som stive pigger??napper en del hår i ansiktet,hake hals og de vokser ut som stive pigger....Fysj!!

Skrevet

Hva må man bruke for at hårene IKKE skal vokse ut som stive pigger??napper en del hår i ansiktet,hake hals og de vokser ut som stive pigger....Fysj!!

Det er det jeg også har erfart. Voksing er kanskje best,men jeg har aldri prøvd (vondt og dyrt tror jeg).

Gjest J.R.-07
Skrevet

Jeg har også hår der...og den ene gangen jeg fjerna dem, ble mannen min skuffa. Han syns det er søtt.

Nydelig "historie":)

Gjest lazergirl
Skrevet

Helt normal hos både kvinner og jenter med feks sort/brunt og mørkere hår. Bare la det være, om du er veldig plaget så bruk litt voks akkurat i det området.

Men jeg er blond....

noe mørkere hår nede.

Gjest Ebbas
Skrevet

Har det akkurat likeens - og napping holdt jeg på med i åresvis enda det medførte store betente byller og 'kviser' på magen, hårene vokste konsekvent feil ut og det så IKKE pent ut. Nå bare drar jeg et 'strøk over magan' med høvelen når jeg likevel barberer meg i dusjen. Ingen flere problemer, og går det noen dager så blir det ikke spesielt piggete heller, bare at det jo er hår på vei ut.

Som flere påpeker under, det blir ikke nødvendigvis noe mer hårvekst, eller tykkere hår av å barbere, det bare føles tykkere siden det er kappet tvert av, og ikke er sånn naturlig tynnere og lysere i tuppen som ofte et hår er når det vokser ut i fred.

Skrevet

Har det akkurat likeens - og napping holdt jeg på med i åresvis enda det medførte store betente byller og 'kviser' på magen, hårene vokste konsekvent feil ut og det så IKKE pent ut. Nå bare drar jeg et 'strøk over magan' med høvelen når jeg likevel barberer meg i dusjen. Ingen flere problemer, og går det noen dager så blir det ikke spesielt piggete heller, bare at det jo er hår på vei ut.

Som flere påpeker under, det blir ikke nødvendigvis noe mer hårvekst, eller tykkere hår av å barbere, det bare føles tykkere siden det er kappet tvert av, og ikke er sånn naturlig tynnere og lysere i tuppen som ofte et hår er når det vokser ut i fred.

Akkurat sånn har jeg også erfart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...