Gjest Nickløsheletia Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 Men ikke feber, ikke vondt i halsen, hoster ikke og er fullt oppegående. Kvalme er vel ikke noe som hører med til denne influensaen? 0 Siter
Gjest navy Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 Jo, kvalme og mavesmerter. Sjansen er nok veldig stor for at du har et annet virus eller noe :-) 0 Siter
laban Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 Noen har vel litt magegreier sammen med influensa. Men du mangler jo de aller fleste tradisjonelle influensasymptomene. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 Jeg tror jeg bare trengte litt mat jeg. Føler meg allerede litt bedre:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 Mine to har ligget en dag hver med hodepine, litt magevondt, litt kvalme, litt feber og vært litt slappe. I full fart igjen dagen etter. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 Mine to har ligget en dag hver med hodepine, litt magevondt, litt kvalme, litt feber og vært litt slappe. I full fart igjen dagen etter. Da er det ikke influensa! Det som kjennetegner influensa er sterke smerter i alle ledd, vondt i hodet og at feberen er høy i flere dager... 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 Da er det ikke influensa! Det som kjennetegner influensa er sterke smerter i alle ledd, vondt i hodet og at feberen er høy i flere dager... Nei, føler meg helt fin nå, så det var nok bare det at jeg hadde glemt å spise:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.