Gjest litt mystisk dette Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 Jeg har opplevd mange ganger å få telefoner og meldinger der jeg like før har tenkt å ringe eller skrive selv, bare sekunder før altså. Hva kommer dette av? Er det slik at tankene våre sendes til den man tenker på? 0 Siter
Gjest jgklfd Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 Feks hvis dere begge hadde på radioen og hørte samme sang som minte dere om hverandre, eller dere hadde tv på og programmet minte om den andre, det var noe i avisa som ubevisst fikk dere til å tenke på den andre.. Det fins rasjonelle forklaringer på at ens veier møtes ved "tankeoverføring". 0 Siter
Gjest litt mystisk dette Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Feks hvis dere begge hadde på radioen og hørte samme sang som minte dere om hverandre, eller dere hadde tv på og programmet minte om den andre, det var noe i avisa som ubevisst fikk dere til å tenke på den andre.. Det fins rasjonelle forklaringer på at ens veier møtes ved "tankeoverføring". Kanskje? Skal sjekke det neste gang om det var noe som minte meg om personen. En annen ting som også er så merkelig er at jeg har opplevd å se personer som jeg synes ligner på en person jeg for så rett etterpå å se "orginalen". Da på uventetde steder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.