Gå til innhold

Tankeoverføring

Anbefalte innlegg

Gjest litt mystisk dette
Skrevet

Jeg har opplevd mange ganger å få telefoner og meldinger der jeg like før har tenkt å ringe eller skrive selv, bare sekunder før altså. Hva kommer dette av? Er det slik at tankene våre sendes til den man tenker på?

Gjest jgklfd
Skrevet

Feks hvis dere begge hadde på radioen og hørte samme sang som minte dere om hverandre, eller dere hadde tv på og programmet minte om den andre, det var noe i avisa som ubevisst fikk dere til å tenke på den andre.. Det fins rasjonelle forklaringer på at ens veier møtes ved "tankeoverføring".

Gjest litt mystisk dette
Skrevet

Feks hvis dere begge hadde på radioen og hørte samme sang som minte dere om hverandre, eller dere hadde tv på og programmet minte om den andre, det var noe i avisa som ubevisst fikk dere til å tenke på den andre.. Det fins rasjonelle forklaringer på at ens veier møtes ved "tankeoverføring".

Kanskje? Skal sjekke det neste gang om det var noe som minte meg om personen. En annen ting som også er så merkelig er at jeg har opplevd å se personer som jeg synes ligner på en person jeg for så rett etterpå å se "orginalen". Da på uventetde steder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...