Gå til innhold

Er du en urenslig mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ekkelt å lese det som stod der. En grunn til at jeg vasker meg på hendene etter å ha tatt t banen og bussen.. æsj..

Skrevet

ekkelt å lese det som stod der. En grunn til at jeg vasker meg på hendene etter å ha tatt t banen og bussen.. æsj..

Er du mann/gutt eller kvinne/jente da? Kunne vært artig å høre hvilken kjønn de er som kommenterer dette....

Skrevet

Er du mann/gutt eller kvinne/jente da? Kunne vært artig å høre hvilken kjønn de er som kommenterer dette....

jente på 23

hidi, the scorpion
Skrevet

Trenger ikke informasjon om det vi alt vet;)

Vi kvinner vasker oss;))

Skrevet

Ikke noe nytt. Det er forbausende få mannfolk som vasker hendene etter at de har vært på dass. Selv de som har vært på dritern går rett ut døra uten å vaske seg.

Etter den renslighetstråden vi hadde for noen måneder siden, så er jeg overrassket over at damene skal være særlig mye bedre.

Skrevet

He he, minner meg om han fra Mattilsynet som skulle sjekke hygienen på et nytt og moderne slakteri. Han måtte underveis en tur på do, men fikk ikke døra åpnet når han skulle ut igjen. Selvfølgelig måtta han banke og rope for å få hjelp.

Det viste seg at døra ikke lot seg åpne før man hadde tappet vann der inne...

Skrevet

He he, minner meg om han fra Mattilsynet som skulle sjekke hygienen på et nytt og moderne slakteri. Han måtte underveis en tur på do, men fikk ikke døra åpnet når han skulle ut igjen. Selvfølgelig måtta han banke og rope for å få hjelp.

''Det viste seg at døra ikke lot seg åpne før man hadde tappet vann der inne...''

*knegg*

Skrevet

Ang. håndtak på dør ut fra WC: min rutine, jeg går på do, går deretter til vasken, såper inn godt, skyller av og tørker hendene med papir. Jeg åpner også døra med papir i hånda (tar aldri på selve håndtaket).

Tørk aldri hendene under en sånn lufttørker. Det er bakteriespreder deluxe!

Gjest prust
Skrevet

Nei, så utrolig pinlig!!!!

Artig (og nødvendig) tvungen rutine :-)

Skrevet

Haha! Fantastisk :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...