Gå til innhold

Valget til høsten

Anbefalte innlegg

Gjest gråpusen
Skrevet

Jeg vil gjerne ha noe annet enn svinainfluensa tråder her.

Hva tror du om valget til høsten? Kommer vi til å beholde rød-grønn regjering eller?

Gjest du slipper ikke unna
Skrevet

Jeg tror at en bråta listetopper må trekke seg fra valget pga harde tilfeller av svineinfluensa, og derfor får vi en rød-gul regjering til sist, som består av SV og Krf, siden deres representanter er de eneste som kommer greit fra pandemien, og deres velgere er de eneste som kommer seg til urnene. Sånn er det med den saken.

Og du: Tror du bør øve på å trives i eget selskap. Det er luksus å være aleine, ikke kjedelig.

Skrevet

Jeg tror at en bråta listetopper må trekke seg fra valget pga harde tilfeller av svineinfluensa, og derfor får vi en rød-gul regjering til sist, som består av SV og Krf, siden deres representanter er de eneste som kommer greit fra pandemien, og deres velgere er de eneste som kommer seg til urnene. Sånn er det med den saken.

Og du: Tror du bør øve på å trives i eget selskap. Det er luksus å være aleine, ikke kjedelig.

Jeg støtter dette ;)

Skrevet

Nei, jeg tror ikke den rødgrønne blir sittende, men vet sannelig ikke hva jeg skal stemme selv... Den rødgrønne har denne perioden gjort seg selv temmelig upopulær så jeg blir overrasket om de får noe særlig stort flertall.

Gjest snikkvalden
Skrevet

Vi får en ren AP-regjering, ledet av Julius.

Skrevet

Om regjerningen blir rød/grønn med de tre partiene som råder i dag vet jeg ikke, men jeg tror at Jens får fire nye år i statsministerstolen.

Skrevet

Jeg krysser fingrene for at monster-Siv ikke kommer i regjering.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...