Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en selskapskjole til et bryllup senere i sommer, har ikke for mange av dem i klesskapet akkurat.

Bor i Bergen, så jeg tenkte å gå på Gicci og på Atelier V for å se om de har det jeg trenger. Finner ingenting passende på de vanlige butikkene på kjøpesentrene (Vero Moda, Ischi, Oasis, Sorbet, B-Young osv).

Jeg har ikke altfor god råd, så håper å finne noe som ikke koster flere tusen kroner. Hva er en grei pris for en selskapskjole? Håper å klare meg med accessoirer jeg allerede har.

Er det noen som har andre tips til butikker jeg kan sjekke ut?

Mary Poppins
Skrevet

Prøv Vrimmel, de har mye fint.

Vrimmel har myye fint ja, men selskapskjolene der er som regel ikke særlig billige.

Gjest mallet
Skrevet

Vrimmel har myye fint ja, men selskapskjolene der er som regel ikke særlig billige.

Kommer an på hva man ser på som billig. Har sett veldig fine kjoler der til mellom 1000 og 1500, det er ikke så aller verst pris for en selskapskjole i silke. Men dyrere enn H&M såklart :)

Skrevet

Jeg fant nyyyydlig fiolblå kjole på Vivikes til 799,- og i tillegg var det 30% rabatt. Med de rette skoene og smykkene er dette selskapskjole så det holder. Før jul i fjor fant jeg mye fint fra Vila, og fikk kjøpt to lekre kjoler til under 500,-/stk

Mary Poppins
Skrevet

Kommer an på hva man ser på som billig. Har sett veldig fine kjoler der til mellom 1000 og 1500, det er ikke så aller verst pris for en selskapskjole i silke. Men dyrere enn H&M såklart :)

Ok jeg synes ofte de fine kjolene der ligger på ganke mye over 1500kr men da finnes det tydeligvis noen rimeligere også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...