Gå til innhold

Sigen og trett i tolvtida

Anbefalte innlegg

Gjest trett nå
Skrevet

Jeg føler meg energisk frem til kl. 12.00 - 13.00. Så blir jeg sigen og trett i flere timer etterpå. Har ikke mulighet til å sove og det hjelper heller ikke å hvile. Har alltid vært slik, både på jobb og hjemme omtrent. Hjelper ikke med kaffe. Sover ikke alltid så godt på nettene. Vet at det enste som kunne hjelpt var å sove litt midt på dagen men greier ikke sovne litt før i femtida på ettermiddagen. Hvordan få mere energi etter kl. 12.00 bortsett fra å sove som skjelden er mulig?

Gjest Elextra
Skrevet

Du sier ingen ting om kosthold, men spør som navy om det ikke kan ha noe med blodsukkeret å gjøre.

Gjest trett nå
Skrevet

Du sier ingen ting om kosthold, men spør som navy om det ikke kan ha noe med blodsukkeret å gjøre.

Spiser normal kost men har ikke testet for om det kan være noe jeg ikke tåler. Vet jeg har for lavt jernlager men normal blodprosent.

Skrevet

Trener du? Jeg har det sånn i perioder hvor jeg arbeider mye og er lite fysisk aktiv, det hjelper når jeg kommer inn i en god treningsrytme igjen, har mye mere energi da.

Skrevet

Trøtt etter inntak av lunsj?

Er veldig vanlig blant de jeg jobber med iallefall. Opplever det selv også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...