Gjest trett nå Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Jeg føler meg energisk frem til kl. 12.00 - 13.00. Så blir jeg sigen og trett i flere timer etterpå. Har ikke mulighet til å sove og det hjelper heller ikke å hvile. Har alltid vært slik, både på jobb og hjemme omtrent. Hjelper ikke med kaffe. Sover ikke alltid så godt på nettene. Vet at det enste som kunne hjelpt var å sove litt midt på dagen men greier ikke sovne litt før i femtida på ettermiddagen. Hvordan få mere energi etter kl. 12.00 bortsett fra å sove som skjelden er mulig? 0 Siter
Gjest navy Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Spise mat som holder et jevnt blodsukker? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Du sier ingen ting om kosthold, men spør som navy om det ikke kan ha noe med blodsukkeret å gjøre. 0 Siter
Gjest trett nå Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Du sier ingen ting om kosthold, men spør som navy om det ikke kan ha noe med blodsukkeret å gjøre. Spiser normal kost men har ikke testet for om det kan være noe jeg ikke tåler. Vet jeg har for lavt jernlager men normal blodprosent. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Trener du? Jeg har det sånn i perioder hvor jeg arbeider mye og er lite fysisk aktiv, det hjelper når jeg kommer inn i en god treningsrytme igjen, har mye mere energi da. 0 Siter
tiliti Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Trøtt etter inntak av lunsj? Er veldig vanlig blant de jeg jobber med iallefall. Opplever det selv også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.