Gå til innhold

Hoggorm og katt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nettopp på TV en katt som tok hoggorm og SPISTE den. Nå skal ihvertfall ikke jeg kose mere med katten min. ASJJJ!!

brilleslangen
Skrevet

Nå tuller du vel???

Er det noe verre at katten kan finne på å spise hoggorm, enn at den spiser mus og fugl og andre ting den greier å ta knekken på? Det synes ikke det jeg. Jeg synes derimot det var en riktig flink katt jeg..

Katten er jo et rovdyr... og rovdyr spiser jo som kjent andre dyr..

Men det er ikke akkurat delikat å sitte å se på når de spiser byttedyr, det kan jeg si meg enig i, men synes ikke det er noen god grunn til å slutte å kose med dyret...

Skrevet

Nå tuller du vel???

Er det noe verre at katten kan finne på å spise hoggorm, enn at den spiser mus og fugl og andre ting den greier å ta knekken på? Det synes ikke det jeg. Jeg synes derimot det var en riktig flink katt jeg..

Katten er jo et rovdyr... og rovdyr spiser jo som kjent andre dyr..

Men det er ikke akkurat delikat å sitte å se på når de spiser byttedyr, det kan jeg si meg enig i, men synes ikke det er noen god grunn til å slutte å kose med dyret...

Hoggormen er jo myyye eklere enn andre dyr da, fysjameg ;(. Jeg hater orm og tanken på at katten min spiser den er gyselig. Rotter og mus er mye bedre, delikatesse i forhold, hehe ;-)

Skrevet

For hoggorm er det verste katten din spiser, liksom? Hehe... Den har sikkert fortært en hel mengde mus og diverse allerede, og jeg vet ikke om det er noe nedre enn hoggorm...

Skrevet

Mange steder i verden steker man giftslanger på bålet og koser seg med det. :-)

Bon apetitt! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...