Gjest navy Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Så nettopp på TV en katt som tok hoggorm og SPISTE den. Nå skal ihvertfall ikke jeg kose mere med katten min. ASJJJ!! 0 Siter
brilleslangen Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Nå tuller du vel??? Er det noe verre at katten kan finne på å spise hoggorm, enn at den spiser mus og fugl og andre ting den greier å ta knekken på? Det synes ikke det jeg. Jeg synes derimot det var en riktig flink katt jeg.. Katten er jo et rovdyr... og rovdyr spiser jo som kjent andre dyr.. Men det er ikke akkurat delikat å sitte å se på når de spiser byttedyr, det kan jeg si meg enig i, men synes ikke det er noen god grunn til å slutte å kose med dyret... 0 Siter
Gjest navy Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Nå tuller du vel??? Er det noe verre at katten kan finne på å spise hoggorm, enn at den spiser mus og fugl og andre ting den greier å ta knekken på? Det synes ikke det jeg. Jeg synes derimot det var en riktig flink katt jeg.. Katten er jo et rovdyr... og rovdyr spiser jo som kjent andre dyr.. Men det er ikke akkurat delikat å sitte å se på når de spiser byttedyr, det kan jeg si meg enig i, men synes ikke det er noen god grunn til å slutte å kose med dyret... Hoggormen er jo myyye eklere enn andre dyr da, fysjameg ;(. Jeg hater orm og tanken på at katten min spiser den er gyselig. Rotter og mus er mye bedre, delikatesse i forhold, hehe ;-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 For hoggorm er det verste katten din spiser, liksom? Hehe... Den har sikkert fortært en hel mengde mus og diverse allerede, og jeg vet ikke om det er noe nedre enn hoggorm... 0 Siter
Gjest Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Mange steder i verden steker man giftslanger på bålet og koser seg med det. :-) Bon apetitt! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.