nick Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Nå er det lenge siden noen har postet noe om denne fryktelige, fryktelige sykdommen! Jeg spiste svinekoteletter for to dager siden? Er jeg egentlig død uten å vite om det? For ikke å snakke om at jeg har vært i UTLANDET!!!! Og fløyet 16 timer!!! Jeg kan tilog med skvise frem en host!!!! Hvordan har dere andre det i denne forferdelige tiden? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Jeg bekymrer meg mer for MORDERsneglene i hagen. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Jeg hat noen plagsomme rykninger under det ene øyet, men det kommer vist ikke på svineinfluensa iflg. symptomlisten. Ergo så har ikke jeg svineinfluensa, jeg heller. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Jeg bekymrer meg mer for MORDERsneglene i hagen. Vi har fått pinnsvin i hagen, er dermed er de aller fleste snegler forsvunnet, søte, snille, lille pinnsvin. 0 Siter
Gjest Corn flakes Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Ikke lenge siden det ble skrevet om det på forumet her. Godt du ikke er blitt syk eller død, da.... foreløpig! ;-) 0 Siter
nick Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Skrevet 26. juli 2009 Jeg hat noen plagsomme rykninger under det ene øyet, men det kommer vist ikke på svineinfluensa iflg. symptomlisten. Ergo så har ikke jeg svineinfluensa, jeg heller. Du kan aldri være for sikker! Jeg har lest at i England har de svineinfluensazombier som kommer opp av katakombene og angriper folk! 0 Siter
nick Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Skrevet 26. juli 2009 Jeg bekymrer meg mer for MORDERsneglene i hagen. De er bare en avledningsmanøver satt ut av myndighetene! Du er nok i stor fare! Jeg tror jeg flytter til Svalbard, men der har de gruver, og hvem vet hva som kan komme ut av dem? 0 Siter
nick Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Skrevet 26. juli 2009 Ikke lenge siden det ble skrevet om det på forumet her. Godt du ikke er blitt syk eller død, da.... foreløpig! ;-) Jeg elsker sånne som deg! 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Du kan aldri være for sikker! Jeg har lest at i England har de svineinfluensazombier som kommer opp av katakombene og angriper folk! Her jeg bor er vi i sikkerhet for katakombersvineinfluensazombier. Her blir folk begravet i anstendighet på god gammeldags måte. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Jeg ligger for døden. Eller... Jeg hoster litt. Det er vanskelig å skille mellom de to i disse tider. 0 Siter
Gjest Corn flakes Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Jeg elsker sånne som deg! Javel? Det var da hyggelig... Vil du ha tlf.nummeret mitt? ;-) *knegg* 0 Siter
Gjest pizzaman Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Jeg bekymrer meg mer for MORDERsneglene i hagen. Så to stykker luskende rundt bak buskene med hver sin kniv. Tørr ikke gå ut! 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Så to stykker luskende rundt bak buskene med hver sin kniv. Tørr ikke gå ut! Mordersnegler med kniv? Jeg trodde de hadde faenskapen i kjeften. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Jeg bekymrer meg mer for MORDERsneglene i hagen. Verden er full av farer ;-D 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Å kjære deg, nick! Du er nok nesten død..! Men jeg vet om gode gjenopplivningstaktikker *s* ;-D 0 Siter
Bookworm Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Haha - dette illusterer mye av den redselen som er ute å går... Jeg spiste forresten også svinefilet i går, så jeg er sikkert ikke helt i form jeg heller:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Du kan aldri være for sikker! Jeg har lest at i England har de svineinfluensazombier som kommer opp av katakombene og angriper folk! "The return of the swinefluzombies" - kommer til en kino nær deg:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Så to stykker luskende rundt bak buskene med hver sin kniv. Tørr ikke gå ut! De har begynt med skytevåpen her jeg bor, reine gjengslagsmål her innemellom... 0 Siter
Bookworm Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 De er bare en avledningsmanøver satt ut av myndighetene! Du er nok i stor fare! Jeg tror jeg flytter til Svalbard, men der har de gruver, og hvem vet hva som kan komme ut av dem? Kan ikke flytte til Svalbard heller, der kan man bli angrepet av isbjørninfluensa, og den er mye større og skumlere... 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Kan ikke flytte til Svalbard heller, der kan man bli angrepet av isbjørninfluensa, og den er mye større og skumlere... "isbjørninfluensa" er ikke oppfunnet i dag, du må vente til i morgen før du blir redd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.