Gjest Glad jeg er dame Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Er de flinke til husarbeid så blir de sett på som feminine. Er de dårlige til husarbeid så er de latsabber som damene iriterer seg over. Kan ikke være lett å være mann heller akkuratt. Må si at jeg selv ikke ser på husarbeidsflinke menn som feminine men vet om noen som t.om kaller huslige menn for damer. 0 Siter
Gjest He he sier nå jeg Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Nåja, vet ikke det jeg. En mann skal gjøre mye mer "galt" enn å bedrive husarbeide før jeg kaller ham feminin i allefall. En mann som vet å gjøre "dameting" men beholde mannlig stolthet og mannlig sikkerhet er svært maskulin spør du meg. Men jeg synes litt synd om meg selv og mine medsøstre til tider da. Vi skal ha orden og kontroll på barn, hus, mat, handling, klær, jobb, dyr, dameting, manneting +++ men IKKE for mye kontroll da, for da overkjører vi mannen. Ikke glem å legge frem avisen, klappe soffan myk og smile pent når du leverer kaffekoppen etter middagen 0 Siter
Gjest Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Det kommer vel an på hvem du snakker med... 0 Siter
meg__123! Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 jeg syns ikke menn som gjør husarbeid er feminine. Syns det er sexy jeg.. 0 Siter
Gjest JUSTaMinute Skrevet 27. juli 2009 Skrevet 27. juli 2009 Menn som gjør 'feminint' arbeide på en maskulin måte er svært sexy.hehe... Du har vel hørt at et veldig godt sjekketriks er menn som passer barn. Har hørt noen som har lånt kompisers barn for å gå på formiddagstur med. Lett å komme i kontakt med damer da. Damene blir superinteressert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.