Gå til innhold

Stakkars menn!

Anbefalte innlegg

Gjest Glad jeg er dame
Skrevet

Er de flinke til husarbeid så blir de sett på som feminine. Er de dårlige til husarbeid så er de latsabber som damene iriterer seg over. Kan ikke være lett å være mann heller akkuratt. Må si at jeg selv ikke ser på husarbeidsflinke menn som feminine men vet om noen som t.om kaller huslige menn for damer.

Gjest He he sier nå jeg
Skrevet

Nåja, vet ikke det jeg. En mann skal gjøre mye mer "galt" enn å bedrive husarbeide før jeg kaller ham feminin i allefall.

En mann som vet å gjøre "dameting" men beholde mannlig stolthet og mannlig sikkerhet er svært maskulin spør du meg.

Men jeg synes litt synd om meg selv og mine medsøstre til tider da. Vi skal ha orden og kontroll på barn, hus, mat, handling, klær, jobb, dyr, dameting, manneting +++ men IKKE for mye kontroll da, for da overkjører vi mannen.

Ikke glem å legge frem avisen, klappe soffan myk og smile pent når du leverer kaffekoppen etter middagen ;)

Skrevet

jeg syns ikke menn som gjør husarbeid er feminine. Syns det er sexy jeg..

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Menn som gjør 'feminint' arbeide på en maskulin måte er svært sexy.hehe... Du har vel hørt at et veldig godt sjekketriks er menn som passer barn. Har hørt noen som har lånt kompisers barn for å gå på formiddagstur med. Lett å komme i kontakt med damer da. Damene blir superinteressert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...