Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror det er de store medieselskapene i verden som har skapt dette viruset, og satt det løs, for å selge flere aviser, og for at folk skal se mer på TV.

Deres bioteknikere var ikke så flinke på dette på den tiden fugleinfluensaen kom, men nå har de sannelig truffet spikeren på hodet.

Skrevet

Du tenker for mye om dagen, SMIR - det har jeg tenkt lenge, men nå beviste du det!

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det er sykdommen din som får deg til å tenke slik (tror jeg)

Selvsagt er dette en helt tullete teori

Skrevet

Jeg bare kødder da vettu. :-)

Gjest høstløv
Skrevet

Nå er du i overkant alvorlig her, les innleggene fra den humoristiske siden.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg bare kødder da vettu. :-)

Ok, jeg var litt i tvil, ser du:-)

Skrevet

Du tenker for mye om dagen, SMIR - det har jeg tenkt lenge, men nå beviste du det!

Men jeg har også tenkt på at selv om 75% av innleggene har noe med svineinfluensa i titelen, så har jeg ikke noen problemer med å unngå å lese dem. :-) Er ikke det kjekt? :-)

Skrevet

Men jeg har også tenkt på at selv om 75% av innleggene har noe med svineinfluensa i titelen, så har jeg ikke noen problemer med å unngå å lese dem. :-) Er ikke det kjekt? :-)

Så du mener mitt svar var av en karakter som viste at jeg ikke liker alle svineinfluensa-trådene? Det er det ikke, jeg diskuterer dem gjerne, og det var egentlig det jeg gjorde med å skrive det jeg skrev til deg også - at jeg synes teorien din er fullstendig på jordet:-)

Skrevet

Så du mener mitt svar var av en karakter som viste at jeg ikke liker alle svineinfluensa-trådene? Det er det ikke, jeg diskuterer dem gjerne, og det var egentlig det jeg gjorde med å skrive det jeg skrev til deg også - at jeg synes teorien din er fullstendig på jordet:-)

Neida, det var ikke det som var mitt poeng. :-)

Skrevet

Neida, det var ikke det som var mitt poeng. :-)

Neivel, det kunne nemlig lett tolkes på den måten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...