Gjest energaen Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Hvordan vil du beskrive en kraftfull person? 0 Siter
Gjest Hmjadda Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Kraftfull i positiv eller negativ forstand? Kraftfull vil jeg si betyr en med mye makt. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Kraftfull i positiv eller negativ forstand? Kraftfull vil jeg si betyr en med mye makt. Da tenker jeg på en slitsom og brautende person. En som gjør mye ut av seg og liker å være i sentrum for andres oppmerksomhet. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 En person som er full av styrke, og det kan være mange slags styrke, som gir ulike betydninger av ordet. 0 Siter
Gjest Hmjadda Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Da tenker jeg på en slitsom og brautende person. En som gjør mye ut av seg og liker å være i sentrum for andres oppmerksomhet. Det er den negative versjonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.