ung mamma!:) Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Kan jeg finne ut om noen har vært inne på facebook siden min?lurer på om en venn av meg har fått tak i passordet...kan jo skifte passord, men vil vite om han har vært der.... 0 Siter
Gjest Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Hvis Google logger alle IP-adressene man logger seg inn med, og du får tak i disse, kan du sjekke hvor cirka de stammer fra, på nettet. Men du vil ikke kunne sjekke om f.eks. din nabo har vært inne. Du kan som oftest bare spore det til byen du selv bor i, og ikke alltid så presist engang. 0 Siter
ung mamma!:) Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Skrevet 26. juli 2009 Hvis Google logger alle IP-adressene man logger seg inn med, og du får tak i disse, kan du sjekke hvor cirka de stammer fra, på nettet. Men du vil ikke kunne sjekke om f.eks. din nabo har vært inne. Du kan som oftest bare spore det til byen du selv bor i, og ikke alltid så presist engang. Ok, takk:) Så jeg kan ikke se om han har vært inne fra en annen by? for han bor på en annen kant av landet skjønner du... 0 Siter
Gjest Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Ok, takk:) Så jeg kan ikke se om han har vært inne fra en annen by? for han bor på en annen kant av landet skjønner du... Da må du få tak i de IP-adressene fra Goggle (som eier Facebook), så kan du spore dem f.eks. her: http://whatismyipaddress.com/ Men jeg tviler på at de har logget IP-adressene. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.