Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ung mamma!:)
Skrevet

Kan jeg finne ut om noen har vært inne på facebook siden min?lurer på om en venn av meg har fått tak i passordet...kan jo skifte passord, men vil vite om han har vært der....

Skrevet

Hvis Google logger alle IP-adressene man logger seg inn med, og du får tak i disse, kan du sjekke hvor cirka de stammer fra, på nettet. Men du vil ikke kunne sjekke om f.eks. din nabo har vært inne. Du kan som oftest bare spore det til byen du selv bor i, og ikke alltid så presist engang.

ung mamma!:)
Skrevet

Hvis Google logger alle IP-adressene man logger seg inn med, og du får tak i disse, kan du sjekke hvor cirka de stammer fra, på nettet. Men du vil ikke kunne sjekke om f.eks. din nabo har vært inne. Du kan som oftest bare spore det til byen du selv bor i, og ikke alltid så presist engang.

Ok, takk:) Så jeg kan ikke se om han har vært inne fra en annen by? for han bor på en annen kant av landet skjønner du...

Skrevet

Ok, takk:) Så jeg kan ikke se om han har vært inne fra en annen by? for han bor på en annen kant av landet skjønner du...

Da må du få tak i de IP-adressene fra Goggle (som eier Facebook), så kan du spore dem f.eks. her:

http://whatismyipaddress.com/

Men jeg tviler på at de har logget IP-adressene. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...