Gjest lilleblålilla Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Tenkte å lage litt syltetøy og trenger plastbeger. Hvor kjøper man sånne? Nille kanskje? 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Alle dagligvarer har slike nå om dagen. ) Men pass på at du får sånne med skikkelige lokk, de runde har lokk som ikke sitter godt nok synes jeg. 0 Siter
Gjest lilleblålilla Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Rema har hvertfall. Takk, takk:-) 0 Siter
Gjest lilleblålilla Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1248638468' post='4183575] Obs Takk:-) 0 Siter
Gjest lilleblålilla Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Alle dagligvarer har slike nå om dagen. ) Men pass på at du får sånne med skikkelige lokk, de runde har lokk som ikke sitter godt nok synes jeg. Jeg vil ha firkanta bokser. Tusen takk:-) 0 Siter
Speak Skrevet 27. juli 2009 Skrevet 27. juli 2009 Ikea har billige plasbegre. (Ikke til engangsbruk). Selv bruker jeg plastposer. Tar da små poser med litt syltetøy i og fryser ned i 2-litersis "begre". Får plass til mange småposer i ett beger. Fungerer veldig bra:-) På den måten kan jeg ta opp små posjoner med syltetøy. (Eller rørte bær som jeg bruker.) 0 Siter
Gjest lilleblålilla Skrevet 27. juli 2009 Skrevet 27. juli 2009 Ikea har billige plasbegre. (Ikke til engangsbruk). Selv bruker jeg plastposer. Tar da små poser med litt syltetøy i og fryser ned i 2-litersis "begre". Får plass til mange småposer i ett beger. Fungerer veldig bra:-) På den måten kan jeg ta opp små posjoner med syltetøy. (Eller rørte bær som jeg bruker.) Ah, det var lurt. Det skal jeg også gjøre:-) 0 Siter
Speak Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 Ah, det var lurt. Det skal jeg også gjøre:-) Det enkle er ofte det beste:-) For å unngå søl når det skal tine så tar jeg ofte ut den frosne bær-klumpen av posen og legger det i en skål/plasbeger for tining. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.