Gå til innhold

Hvor kjøpe beger til å fryse ned bær?

Anbefalte innlegg

Gjest lilleblålilla
Skrevet

Tenkte å lage litt syltetøy og trenger plastbeger. Hvor kjøper man sånne?

Nille kanskje?

Skrevet

Alle dagligvarer har slike nå om dagen. :o) Men pass på at du får sånne med skikkelige lokk, de runde har lokk som ikke sitter godt nok synes jeg.

Gjest lilleblålilla
Skrevet

Rema har hvertfall.

Takk, takk:-)

Gjest lilleblålilla
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1248638468' post='4183575]

Obs

Takk:-)

Gjest lilleblålilla
Skrevet

Alle dagligvarer har slike nå om dagen. :o) Men pass på at du får sånne med skikkelige lokk, de runde har lokk som ikke sitter godt nok synes jeg.

Jeg vil ha firkanta bokser. Tusen takk:-)

Skrevet

Ikea har billige plasbegre. (Ikke til engangsbruk). Selv bruker jeg plastposer. Tar da små poser med litt syltetøy i og fryser ned i 2-litersis "begre". Får plass til mange småposer i ett beger. Fungerer veldig bra:-) På den måten kan jeg ta opp små posjoner med syltetøy. (Eller rørte bær som jeg bruker.)

Gjest lilleblålilla
Skrevet

Ikea har billige plasbegre. (Ikke til engangsbruk). Selv bruker jeg plastposer. Tar da små poser med litt syltetøy i og fryser ned i 2-litersis "begre". Får plass til mange småposer i ett beger. Fungerer veldig bra:-) På den måten kan jeg ta opp små posjoner med syltetøy. (Eller rørte bær som jeg bruker.)

Ah, det var lurt. Det skal jeg også gjøre:-)

Skrevet

Ah, det var lurt. Det skal jeg også gjøre:-)

Det enkle er ofte det beste:-)

For å unngå søl når det skal tine så tar jeg ofte ut den frosne bær-klumpen av posen og legger det i en skål/plasbeger for tining.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...