Gjest lookinforsomefun Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Jeg og søstern skal være i London i 2 dager, og lurer på om noen har forslag til noe gøyalt å fordrive tiden med. PS: vi er ikke interessert i musikaler, tussauds, og den slags "vanlige" turistplasser. Finnes det noe annet?? 0 Siter
Gjest gråpusen Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Jeg var en dag i London i november og brukte den på British museum. I tillegg spiste jeg på en god restaurant og gikk litt rundt og tittet i spesielle butikker. Gallerier finnes det nok av og det å se på folkelivet er noe som alltid er spennende i alle storbyer. Å sitte på en britisk pub, drikke øl og spise f.eks fish and chips er noe som jeg liker når jeg er i London, men aldri ellers. Atmosfæren er spesiell der. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. juli 2009 Skrevet 27. juli 2009 London Akvarium er verdt et besøk. Det ligger like ved Londom Eye. Prøv også en båttur på Temsen, koselig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.