Gå til innhold

Hva handler all denne sv.infl. benektningen om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk på alle bekymringene det aldri ble noe av. :))

OK- jeg vet vi kan få sykdommen, og får vi den håper og tror jeg at vi får den som en helt vanlig influensa som går over etter en tid.

Selv er jeg så gammel at jeg tror at kun barna mine blir smittet, og da skal jeg pleie de som jeg alltid gjør når de er syke.

Jeg kan ikke - om jeg er bekymret eller ikke - stoppe smitten, jeg må i butikken, jeg må på posten, jeg må på jobb, barna må på skolen.

Vi praktiserer god hygiene året rundt, dvs vask av hender når vi skal spise, før vi tilbereder mat, når vi har vært på do, vask med mye vann og bruk av såpe. Men det hjelper ikke hvis mennesket bak meg i køen på Mega hoster på meg.

Så ja, jeg er innstilt på at smitten også når vårt hjem, men jeg nekter å la hysteriet ta overhånd. Jeg vil nyte dagene og ta de som de kommer.

Punktum :o)

Skrevet

Ja, fordi det virker som en del bagatelliserer og nekter å tro på faren. Sikkert en god forsvarsmekanisme, men ikke nødvendigvis så gunstig.

Hva hjelper det å bekymre seg? Smitten lar seg ikke stoppe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...