Gjest All grunn til respekt Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Jeg tror det var veldig synd at fugleinfluensaen kom før svineinfluensaen. For siden fugleinfluensaen ikke nådde Norge, tross i spådommer, er mange nå så skråsikre på at svineinfluensaen bare er rykter og overdrivelse. Dessverre er det ingen ting som tyder på det. Husk at det faktisk har skjedd frytelige pandemier med jevne mellomrom i historien, og det er naivt å tro at det ikke skal kunne skje igjen. Hvis man leser de seriøse nettsidene om svineinfluensa, er det all grunn til at alle bør delta i forberedelser for å redusere smitten i Norge mest mulig. Begrense reiser, unngå folkemengder, stor grad av håndhygiene, holde seg unna når folk nyser. Det har ingen ting med hysteri å gjøre, det handler om sunn fornuft. 0 Siter
Gjest All grunn til respekt Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Sorry innlegget ble sendt to ganger ved en feiltakelse.... 0 Siter
Skyer Skrevet 27. juli 2009 Skrevet 27. juli 2009 Jeg benekter ikke fugleinfluensaen...den kommer, og har jo allerede kommet. Jeg er bare ikke særlig redd for den....får jeg influensa så får jeg det. Det går over, jeg tror ikke at jeg dør... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.