Gå til innhold

Hvorfor all denne benektningen ang svineinfl?

Anbefalte innlegg

Gjest All grunn til respekt
Skrevet

Jeg tror det var veldig synd at fugleinfluensaen kom før svineinfluensaen. For siden fugleinfluensaen ikke nådde Norge, tross i spådommer, er mange nå så skråsikre på at svineinfluensaen bare er rykter og overdrivelse.

Dessverre er det ingen ting som tyder på det. Husk at det faktisk har skjedd frytelige pandemier med jevne mellomrom i historien, og det er naivt å tro at det ikke skal kunne skje igjen. Hvis man leser de seriøse nettsidene om svineinfluensa, er det all grunn til at alle bør delta i forberedelser for å redusere smitten i Norge mest mulig.

Begrense reiser, unngå folkemengder, stor grad av håndhygiene, holde seg unna når folk nyser.

Det har ingen ting med hysteri å gjøre, det handler om sunn fornuft.

Gjest All grunn til respekt
Skrevet

Sorry innlegget ble sendt to ganger ved en feiltakelse....

Skrevet

Jeg benekter ikke fugleinfluensaen...den kommer, og har jo allerede kommet. Jeg er bare ikke særlig redd for den....får jeg influensa så får jeg det. Det går over, jeg tror ikke at jeg dør...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...