Gå til innhold

Utepeis/grill - noen som har denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldrene mine kjøpte den til hytta, og vi har brukt den i sommer som utepeis, samt at ungene grillet pølser på bål på den. Synes den er ganske stilig. Foreldrene mine er veldig fornøyd.

Skrevet

På netthandelen.no kan du kankje skaffe deg en billigere, men mulig den er mindre. Jeg ville hatt med rist over, slik at glør ikke flyr hvor de vil.

Gjest bikku
Skrevet

Vi har en som ligner på hytta, men billigere, og fra Europris. Tror den kostet ca 800, har svart bunnpanne, fastskrudde føtter, og ikke fastmontert håndtak til risten. Men den har heldigvis gnistfanger som kan settes på som et "lokk" når det blåser. Vi er veldig fornøyd med den, og den brukes både til matlaging, bålkos og brenning av papiravfall (eller "oppvasken" som vi kaller det når vi brenner engangstallerkener og kopper...)

Skrevet

Foreldrene mine kjøpte den til hytta, og vi har brukt den i sommer som utepeis, samt at ungene grillet pølser på bål på den. Synes den er ganske stilig. Foreldrene mine er veldig fornøyd.

Takk for svar (alle sammen)..

Vi skal også bruke den på hytta. Tenkte å bestille gnistfanger også. Det viktige er jo at når den er såpass dyr, så bør den holde i mange år. Har skjønt det sånn at den er ganske solid. Da bli det vel å bestille da :-)

Skrevet

Jeg syns den så kjempefin ut. Og prisen er vel helt grei, tatt i betraktning at den er rustfri og kan stå ute hele året? Varer sikkert i mange år, i hvert fall hvis du likevel tar den inn om vinteren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...