Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kommet opp i en 30 myggstikk, for det meste på ryggen.

Så velbekomme til alle dere mygg der ute som har fått litt av det fantastiske blodet mitt. Håper det smakte.

Spørsmålet er, hvor lang tid tar det før stikkene blir borte og ryggen min ser normal ut igjen?

Gjest høstløv
Skrevet

Det kommer helt an på.

Hvis det var min rygg, ville det ha tatt en dags tid eller så, men hvis myggestikkene hadde sittet på ryggen til min mann, så ville det sikkert ta mellom en og to uker før huden på ryggen har restituert seg igjen.

Skrevet

Det kommer helt an på.

Hvis det var min rygg, ville det ha tatt en dags tid eller så, men hvis myggestikkene hadde sittet på ryggen til min mann, så ville det sikkert ta mellom en og to uker før huden på ryggen har restituert seg igjen.

Oj oj oj, håper at jeg er mer som deg enn som din mann.

Har du et bra middel mot mygg-tips også? :-)

Gjest høstløv
Skrevet

For ikke å bli stukket, har jeg ikke noe hokus-pokus oppskrift, jeg blir sjelden stukket, myggene foretrekker av en eller annen grunn mannen min eller sønnen min. De sprayer seg med myggmiddel og kravler innendørs, hvis myggen er lei.

Eurax på myggestikkene demper kløen ved å bedøve huden. Mann og sønn er ivrig bruker av dette middelet, jeg merker knapt at jeg er blitt stukket.

mariaflyfly
Skrevet

Datra overgikk dine 30 i forrige uke. Ryggen, magen, armene og skuldrene ser fortsatt ikke normale ut. :(

Skrevet

Datra overgikk dine 30 i forrige uke. Ryggen, magen, armene og skuldrene ser fortsatt ikke normale ut. :(

Faen

Skrevet

Huff, føler med deg. Et tips: En Zyrtec får bort kløen og myggestikkene blir bortimot borte. (Zyrtec er allergitabletter som du får reseptfritt på apoteket)

Gjest tjing
Skrevet

Spis hvitløk og f'skapet skyr deg som pesten. Alternativt sørg for alltid å ha en person i nærheten som myggen liker bedre enn deg ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...