Gå til innhold

si det som det er??

Anbefalte innlegg

Gjest einarsen40
Skrevet

Jeg har møtt ei jente, og vi har nå kommet til steget å fortelle det til familie. Vi møttes over internett, hun har sagt det til sine, men jeg syns det er litt flaut...Er det dumt om jeg sier til mine at vi heller møttes på en annen måte,feks . stedet vi traff hverandre første gangen, og om de senere skulle komme inn på "temaet" kan jeg da si at ja først møttes vi via internett og skrev til hverandre osv? Hun syns det er helt ok, men vil andre flire av at jeg ikke turte si hele sannheten? Ja, jeg er voksen, men forstår jeg er umoden akkurat her. Hilsen mann på 40

Skrevet

Det er da så vanlig å treffes på nettet nå for tiden. Synes ikke du skal skjule det eller være flau over det :)

Skrevet

Å møtes via internett er slett ikke uvanlig å våre dager, så jeg hadde nok sagt det som det var uten å være flau det aller minste...

Gjest gråpusen
Skrevet

Forstår deg godt og ville sagt det som du selv velger. Du trenger ikke å presentere for hvermansen at dere møttes på internett. Få en avtale med henne og hold på den...

Gjest solace
Skrevet

Helt ærlig, jeg kan ikke se noe som helst flaut eller negativt i å møte en partner på internett. Internett er blitt en stor og viktig portal for kontakt mellom mennesker. Se på nettforum som dette, se på facebook, blogger, osv. Folk gjennomfører studier via internett. Holder kontakten med familie og venner via internett. Så hvorfor ikke finne en partner på internett?

Det jeg prøver å si er at det er helt stuereint i dag å ha møtt kjæresten på internett. :-) Mange vil sikkert enten tro det uansett, eller skjønne det, og da virker det bare dumt å benekte det eller bortforklare. Si det som det er, sannheten er ofte det beste. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...