Gjest Man lurer på så mye Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 Fikk et godt råd her på Dol om å bruke nattlysolje mot PMS. Men er så mange forskjellige merke. Noen å anbefale? Lurer også på dette med naturlig østrogen.Noen som har prøvd Tofupill eller lignende? Effekt? Jeg prøver alt, men jammen blir det dyrt. 0 Siter
Gjest Efamol er best Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 Efamol er den nattlysoljetypen som jeg har brukt i mange år. Det kan godt hende det var meg som anbefalte det. Det er et must for meg iallefall.Har brukt det i hele mitt voksne liv. En fin bonus er at huden holder seg fin også! 0 Siter
Gjest Man lurer på så mye Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 Viss det var i går, så var det nok du som svarte:) Takk for råd, faktisk det navnet jeg var ute etter:) 0 Siter
Gjest Man lurer på så mye Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 Efamol er den nattlysoljetypen som jeg har brukt i mange år. Det kan godt hende det var meg som anbefalte det. Det er et must for meg iallefall.Har brukt det i hele mitt voksne liv. En fin bonus er at huden holder seg fin også! Viss det var i går, så var det nok du som svarte:) Tusen takk for rådet, faktisk det navnet jeg har tenkt på,men husket det ikke:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.