Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et Gram kjøleskap i stål som er ca 7 år gammelt. Det fungerer bra, men hyllene på innsiden av døra (nederst) er brukket og ødelagt etter flere år med små barn som brukte dem til å klatre på for å få tak i det de ønsket.

Noen som vet om det går an å få tak i nye hyller? Sjekket hjemmesidene til Gram, men kunne ikke finne noe kontaktnr. å ringe eller bestille fra.

Noen som vet?

Gjest prust
Skrevet

He - he - vi skal akkurat kaste ut et 12 år gammel Gram kjøleskap som har sovnet stille inn.... Du kan gjerne få alt du vil av inventar til det!!!!!

Hvis du har en anonym mailadresse, kan jeg skrive til deg!!!!

:-)

Gjest prust
Skrevet

Leste kanskje litt fort. Vårt kjøleskap er hvitt, og hyllene i døra er sånne lange plastbokser, med en stålkant som støtter høye ting over.

Skrevet

Leste kanskje litt fort. Vårt kjøleskap er hvitt, og hyllene i døra er sånne lange plastbokser, med en stålkant som støtter høye ting over.

Jepp, det er slike hyller jeg må ha :-) Mitt kjøleskap er også hvitt inni. Men det er stål utenpå. Har vært inne på hjemmesidene til Gram, men finner ikke ut muligheten til å bestille "reservedeler". Blir jo skralt med plass når hyllene ikke er der lenger. Skal se hva jeg kan gjøre med mailadresse. Ikke kast de tre hyllene som hører til døra. Ikke sikkert dem passer, men det går jo an å måle. Skal gjøre det i morgen:-)

Gjest prust
Skrevet

Jepp, det er slike hyller jeg må ha :-) Mitt kjøleskap er også hvitt inni. Men det er stål utenpå. Har vært inne på hjemmesidene til Gram, men finner ikke ut muligheten til å bestille "reservedeler". Blir jo skralt med plass når hyllene ikke er der lenger. Skal se hva jeg kan gjøre med mailadresse. Ikke kast de tre hyllene som hører til døra. Ikke sikkert dem passer, men det går jo an å måle. Skal gjøre det i morgen:-)

Nå får vi nytt kjøleskap på mandag :-)

Gleder meg vilt - det har vært litt kjipt med en minikjølebag i en uke til en familie på fem....

Skal du ha de hyllene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...