Gå til innhold

Håper riktig mann blir tatt!

Anbefalte innlegg

Gjest Vingerbeboer
Skrevet

Tro meg, vi håper akkurat det samme vi som bor her også...!!!

Gjest Kongsvinger-beboer
Skrevet

Det håper jeg også!! At riktig mann er tatt!! Men etter å ha lest artikkelen føler jeg meg ikke trygg på det. Det hadde også vært greit om man fikk offentliggjort ett motiv i denne saken, slik at resten av befolkningen i Kongsvinger ikke trenger å være redd for at det går en rovmorder løs her!! Skikkelig guffen sak!!

Gjest jfwjgfwl
Skrevet

I visse miljøer har ikke alder så stor betydning. (Rusmiljø, rånermiljø osv..)

Gjest høstløv
Skrevet

I visse miljøer har ikke alder så stor betydning. (Rusmiljø, rånermiljø osv..)

Og homsemiljø.

Gjest jfwjgfwl
Skrevet

Og homsemiljø.

...og fotballfans-miljø.. og mange mange andre :)

Mente jeg leste at han var på vei inn i et dårlig miljø, men mulig jeg tar feil.

Gjest solace
Skrevet

Når det gjelder det å være i samme miljø ser jeg ikke hvorfor det skulle være problematisk. Det kommer jo an på hva slags miljø det er. Jeg vet for eksempel her jeg bor så er det et musikk / rocke-miljø som favner folk fra omtrent 15 til 40. Mest gutter / menn, kun noen få jenter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...