Gjest best wishes Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 Jeg har ikke registrert meg mer enn en gang. Så hvorfor har jeg to profiler? Noen som har et godt svar? 0 Siter
Gjest jwsjws Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 Kanskje det er en person som utgir seg for å være deg? Eller at det er en person med samme navn? Hvordan ser profilene ut da? Er de like? 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 Kanskje det er en person som utgir seg for å være deg? Eller at det er en person med samme navn? Hvordan ser profilene ut da? Er de like? Det er ingen som heter det samme som meg. På den andre profil er det ikke noe bilde, og heller ingen i vennelista. Har sett det hos andre også, at de har doble profiler. 0 Siter
Gjest jwsjws Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 Det er ingen som heter det samme som meg. På den andre profil er det ikke noe bilde, og heller ingen i vennelista. Har sett det hos andre også, at de har doble profiler. Hmm.. Vet ikke hva som har skjedd, men om du kontakter facebook-folka så sletter de sikkert den andre profilen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.