Gå til innhold

Photoshop Elements - Eng. el S/N?

Anbefalte innlegg

Gjest Gleder meg til å bruke det
Skrevet

Skal bestille dette men siden det er enklest å få tak i (i de nettbutikker som jeg pleier å handle fra) på engelsk så lurer jeg på om jeg bare kan bestille dette på engelsk eller om jeg skal bestille fra andre steder som tilbyr programmet i svensk utgave. (har ikke sett norsk)

Jeg kan rimelig greit engelsk men er det såpass "komplisert" og greier at det anbefales på et mer kjent språk eller er det helt greit på engelsk for de som takler dette språket greit?

Gjest Bruker det.
Skrevet

Ta det på engelsk!

Jeg var i tvil, men angrer ikke. Det er lettere å gjenkjenne ord fra kamera og det er like fremmed på svensk. Du trenger ikke være god i engelsk for å forstå dette, men det kreves litt trening i å bruke og utnytte programmet.

Gled deg!

Skrevet

Engelsk! Uten tvil. Det er en del svenske ord som er fremmede for oss, så det er ikke nødvendigvis så mye enklere enn svensk. I tillegg finnes det massevis av ressurser på nettet der du kan finne nyttige tips, de jeg har funnet er utelukkende på engelsk. Og de er enklere å forstå seg på når programvaren er på samme språk som tipsene.

Jeg er så sær at jeg foretrekker engelsk versjon av Photoshop også.

Skrevet

Engelsk! Uten tvil. Det er en del svenske ord som er fremmede for oss, så det er ikke nødvendigvis så mye enklere enn svensk. I tillegg finnes det massevis av ressurser på nettet der du kan finne nyttige tips, de jeg har funnet er utelukkende på engelsk. Og de er enklere å forstå seg på når programvaren er på samme språk som tipsene.

Jeg er så sær at jeg foretrekker engelsk versjon av Photoshop også.

''Det er en del svenske ord som er fremmede for oss, så det er ikke nødvendigvis så mye enklere enn svensk.''

enn engelsk, mente jeg selvfølgelig!

Skrevet

Ta det på engelsk!

Jeg var i tvil, men angrer ikke. Det er lettere å gjenkjenne ord fra kamera og det er like fremmed på svensk. Du trenger ikke være god i engelsk for å forstå dette, men det kreves litt trening i å bruke og utnytte programmet.

Gled deg!

''Det er lettere å gjenkjenne ord fra kamera og det er like fremmed på svensk.''

Nå er det etter hvert temmelig mange kameraer med norske menyer, så det du sier er ikke nødvendigvis noen grunn alene.

Skrevet

Ikke dårlig :D Men dette er 5 og 6....de jeg har sett på er 7.

Er det stor forskjell på disse?

Gleder meg veldig, har jo så flott kamera fått også nå så :D

''Er det stor forskjell på disse?''

Det ble gjort vesentlig forbedringer i Elements 7 i forhold til de tidligere versjonene, så jeg hadde ikke gått for noe annet enn versjon 7.

Skrevet

''Er det stor forskjell på disse?''

Det ble gjort vesentlig forbedringer i Elements 7 i forhold til de tidligere versjonene, så jeg hadde ikke gått for noe annet enn versjon 7.

Du har nok helt rett, det sier vel sitt når en ser på prisforskjellene også egentlig.

Så jeg slenger nok på en femhundrelapp og kjøper 7 som jeg opprinnelig hadde tenkt meg.

I engelsk versjon ;)

Skrevet

Laster du ned Elements 7 via Adobes sider og kjøper lisensen gjennom dem får du det for tida for rundt 560 kroner, avhengig av dollarkursen når du bestiller. De har Elements 7 på tilbud akurat nå, 50 dollar rabatt.

Skrevet

Laster du ned Elements 7 via Adobes sider og kjøper lisensen gjennom dem får du det for tida for rundt 560 kroner, avhengig av dollarkursen når du bestiller. De har Elements 7 på tilbud akurat nå, 50 dollar rabatt.

Såpass...ikke dumt. Men hvis pc`n min skulle kjæsje eller noe...kan jeg laste ned på nytt da? At jeg får et eget kundenr. eller noe som gir meg rett til å laste ned på nytt?

Hvis jeg skulle kjøpe ny pc da, kan jeg laste ned på nytt på den? For har jeg den på egen cd så kan jeg vel legge den inn på ny pc også eller?

Spør mye men, vil jo liksom ha det ultimate da vet du når jeg nå først skal bestille det :)

Skrevet

Såpass...ikke dumt. Men hvis pc`n min skulle kjæsje eller noe...kan jeg laste ned på nytt da? At jeg får et eget kundenr. eller noe som gir meg rett til å laste ned på nytt?

Hvis jeg skulle kjøpe ny pc da, kan jeg laste ned på nytt på den? For har jeg den på egen cd så kan jeg vel legge den inn på ny pc også eller?

Spør mye men, vil jo liksom ha det ultimate da vet du når jeg nå først skal bestille det :)

Hørt om CD/DVD-brenner? ;-)

Du kan jo brenne en kopi selv som du kan bruke senere i de tilfellene du skisserer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...