Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt satt på en ganske rigid diett nå, men kan få lov til å ta et glass øl eller vin i ny og ne.

Har forstått at det er tørr hvitvin som gjelder og kalorifattig øl. Hvitvinsmerke kan jeg sikkert få p å polet men er det noen som har en god anbefaling.

Når det gjelder øl var det vistnok noe som het red stripes eller noe sånt. Hvor får jeg kjøpt det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332388-%C3%B8l-og-hvitvin-med-lite-kalorier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Jeg liker også den hvitvinen prust anbefaler.

Mannen min er veldig glad i tørr hvitvin. Når vi kjøper noe sånt, blir det som regel Cuvée la Mer. Den finnes både på flaske og kartong. Kaloriinnholdet vil jeg helst ikke vite noe om, men det finnes ikke noe sødme i den.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...