Gjest Zole Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Skal delvis flytte på meg men det blir lite plass, et lite rom, så jeg kan ikke ta med mye. Sitter og lurer på hva i alle dager man egentlig trenger i det daglige. Kommet fram til følgende: *vannkoker *presskanne *en kopp, en tallerken, et glass, en kniv, skje, gaffel. *en kjele, en stekepanne *håndduk, såpeting, badting *et par innesko-tøfflaktig *en radio *vekkerklokke *pc /datating *nødvendige bøker, kontor og papirting *klær.............turklær, treningsklær, regntøy, vanlige klær, penklær, sko.......... *sukk* *gardiner *sengetøysett, dyne+ pute *lampe® *drikkeflaske *sykkel+sykkelpumpe *medisinske ting, plaster *hårføner *ullpledd og god pute (Det fins seng, skrivebord, og et skap håper jeg). Hva er det ellers man trenger a? Hjelp,....... :-) 0 Siter
astridny Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Liters mål.Gjerne flere kopper og fat. Det kan jo dukke opp gjester. :-) 0 Siter
Tralla Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Ville hatt mer enn et glass og kopp, det kan jo hende du får besøk. Dessuten minst to kasseroller, hvis du ikke bare satser på fjordlands. 0 Siter
Line Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 I det daglige bruker jeg: Oppvaskkost, Zalo, kjøkkenhåndkle, grytekluter, tallerken, glass, kopp (kaffekjerring, sjø...), brødkniv, bestikk. Håndsåpe på bad og toalett, håndklær, sengetøy, dusjartikler og en god lotion. Med dette, samt rene klær, klarer jeg meg utmerket veldig lenge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.