Gå til innhold

Hvordan bli kvitt en dørselger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde en selger av den irriterende sorten på døra i dag. Han ville ikke gi seg. Sa jeg nei, så spurte han hvorfor. Når jeg sa jeg var fornøyd med telefonabonnementet vårt allerede, så spurte han hvorfor. Han ba meg pent om å se nøyere på prissammenligningen han hadde gjort klar.

'Jeg vil helst ikke være for nær deg' forklarte jeg. 'Vi har nemlig svineinfluensa i huset.'

Mannen stirret på meg som om jeg var pestinfisert og rygget bakover fortere enn jeg har sett noen rygge før. 'Kødder du?' ropte han fem meter unna. Jeg benektet at jeg køddet. 'Ha det!' ropte han og hoppet inn i bilen i rasende fart. Han kjørte vekk som om han hadde djevelen i hælene.

Ja, ja. Noe å huske på for senere. Kanskje det fungerer på telefonselgere også?

Skrevet

he he

Jeg ble kvitt alle kompisene til guttungen rimelig kjapt også! regner med at de dukker opp igjen om et par dager når mødrene deres ikke er like hysteriske lenger ;-)

Skrevet

hehe :) Sett skilt ved døren: Her vokter svinet.

*nikker*

Dere er ikke syke vel?

Skrevet

hehe :) Sett skilt ved døren: Her vokter svinet.

*nikker*

Dere er ikke syke vel?

Nei, vi er ganske friske nå. Men vi har vært. Det var ikke så ille, som en forkjølelse med slapphet, svimmelhet, lett feber og hodepine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...