Gå til innhold

Det billigste.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

...mobil abbonementet?

Skal skifte fra Tele2 Champion 189-, og trenger litt tips til andre abbonement. :o) Det er jo et HAV av valg, og faktisk litt vanskelig å bestemme seg. Men tenker litt på Chess sine alternativ....

Tips? ;o)

Skrevet

Jeg har Chess Premium, men jeg ringer veldig lite, det går stort sett på tekstmeldinger og en og annen mms hos meg. Har sjelden regninger på over 100,- i mnd. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Hva som blir billig for deg avhenger jo av bruken din - hvorvidt du ringer mye/lite, sender masse/få meldinger, bruker telefonen mye i utlandet, bruker den mye til internett/datatrafikk etc.

Skrevet

Det kommer helt an på hvor mye du ringer, og hvor mange meldinger du sender.

Jeg bruker OneCall. Der for jeg 2 timer gratis ringetid + 90 gratis SMS hver mnd. (Betaler bare oppstart på samtalene) Jeg får da ofte en tlf. regning på mellom 30 og 50 pr. mnd.....

Skrevet

Talkmore bruker jeg. Mest fordi at de jeg ringer mest til også har det, og vi da ringer gratis til hverandre. Ellers ingen mndavgift og lave priser på ringemin og sms.

Jr har one call, gratis 120 min ringetid og 90 sms, har ennå ikke fått en regning for han på 2 år. Betaler noen øre i oppstart, men får ikke regning før det er kommet over 50 (?) kr tilsammen. Han bruker ikke tlf mye ennå.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Ventelo. Alt innenfor familien er gratis - både oppstart, ringetid og meldinger. Min samboer og jeg har hver vårf mobil, IP-telefon og bredbånd og betaler vanligvis rundt 700 kroner i måneden totalt - og da bruker jeg mobilen en go del utenom også. Ventelo har også veldig god service. Hvis jeg eksempelvis tror modemet begynner å bli dårlig, er et nytt gratis tilsendt på vei i posten i løpet av et par dager - selvfølgelig etter å ha ringt kunderservice eller sendt epost.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...